Main adventus popup trigger
X
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?
Sazinieties ar Adventus Solutions speciālistiem. Priecāsimies atbildēt!
Atcelt
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?

      

                          

Esam klientu attiecību laikmetā ar laiku kā vērtīgāko investīciju.

Adventus Solutions piedalījās BiSMART konferencē Gudra finanšu vadība. 14.06.2017, Rīgā.

 

Uzklausot dažādu ekspertu viedokļus BiSMART konferencē "Gudra finanšu vadība", izkristalizējās vairākas aksiomas par to, kas šodien ir svarīgākais uzņēmumu efektivitātei un konkurētspējai. "Šis ir klientu attiecību laikmets, un laiks patiešām ir zelta vērts ", uzsver Anna Fišere-Kaļķe, Nordea bankas Online pakalpojumu vadītāja Baltijā. Laika nozīmīgumu apliecina fakts, ka kopš šī gada sākuma 1/3 daļa no visām bankas sniegtajām konsultācijām notika on-line režīmā. Klienti labprāt izvēlas šādu komunikāciju veidu, jo tas ir ērts, vienkāršs un ļoti ietaupa tik svarīgo laiku. Klients saņem konsultāciju sev ērtā laikā un vietā. Tagad ir būtiskais jautājums, cik ātri uzņēmumi spēs pārorientēties uz šo augošo tendenci un pieprasījumu, jo, attīstot attālinātos pakalpojumus, visiem kanāliem ir jāstrādā sinhroni ar vienādi augstu kvalitāti.

To apliecina arī Adventus Solutions pieredze. Turpinot par klientu attiecību laikmetu un komunikāciju tajā, Armands Bunkovskis "Adventus Solutions" Biznesa attīstības direktors skaidro, ka tieši pieprasījums pēc augstākā līmeņa klientu konsultācijām reālajā laikā un 24 stundas diennaktī ir radījis strauju pieaugumu Kontaktu Centru segmentā. "Jebkura uzņēmuma galvenais ienākumu avots ir klienti, tāpēc kvalitatīvi apkalpoti klienti ir vitāli svarīgs faktors uzņēmuma attīstības nodrošināšanai", uzsver Bunkovskis. "Kontaktu centru apkopotā informācija reālā laikā dod iespēju uzņēmuma vadībai plānot savus esošos cilvēkresursus maksimāli efektīvi. Tādējādi panākot, ka darbinieki būs vienmērīgi noslogoti, līdz ar to nepieļaujot dīkstāves vai pārslodzes. Kontaktu centri mūsdienās jau spēj nodrošināt ļoti kvalitatīvu un mērāmu izejošo komunikāciju, e-pastu un īsziņu mārketinga kampaņu realizēšanu un analīzi, balss atgādinājumus un pat video komunikāciju" turpina Bunkovskis. Plānojot savu nākotnes komunikāciju ar klientiem, jārēķinās ar to, ka jau tuvāko 3-4 gadu laikā vairāk nekā 80% izejošās komunikācijas nodrošinās mākslīgais intelekts čatrobotu formā, kas strādās 24 stundas diennaktī un nekad neslimos. Tādējādi darbiniekiem nevajadzēs tērēt savu laiku, lai neskaitāmas reizes atbildētu uz standarta klientu jautājumiem, savukārt, klienti saņems augstākā līmeņa servisu reālajā laikā un jebkurā diennakts stundā.

"Plānojot savu nākotnes komunikāciju ar klientiem, jārēķinās ar to, ka jau tuvāko 3-4 gadu laikā vairāk nekā 80% izejošās komunikācijas nodrošinās mākslīgais intelekts čatrobotu formā, kas strādās 24 stundas diennaktī un nekad neslimos."

Taču lai uzņēmums neatkarīgi no sava attīstības posma un izmēra varētu atļauties izmantot jaunākās tehnoloģijas un programmatūras, šobrīd uzvaras gājienu iet mākoņpakalpojumi. Kā skaidro Oskars Krastiņš, Telia Latvia mākoņpakalpojumu vadītājs: "mākoņpakalpojumi dod iespēju koncentrēties uz savu pamata biznesu, nevis nodarboties ar infrastruktūras, tehnikas, licenšu, IT personāla ieviešanu un uzturēšanu.  Tā vietā ir radīta iespēja nomāt tieši tik daudz programmatūras un serveru resursa, cik konkrētajā brīdī nepieciešams."

BiSMART Finanšu profesijas konferenci "Gudra finanšu vadība" apmeklēja vairāk nekā 120 Latvijas uzņēmumu un valsts institūciju finanšu direktoru, savukārt, tiešsaistes skatījumi pārsniedza 6 000. Konferences lektoru video un prezentācijas pieejamas: http://bismart.lv/pasakumu-arhivs/gudra-finansu-vadiba-uznemuma-ilgtspejas-pilars-71

 

Par BiSMART

BiSMART ir biznesa tehnoloģiju platforma. Vieta, kur satiekas cilvēks, bizness un tehnoloģijas. Apvienojot spēcīgākos nozares profesionāļus un progresīvākos uzņēmumus, kolaborācijā veidojam izcilu saturu - regulāras augstākā standarta konferences, meistarklases, vebinārus, apmācības, blogu, e-ziņas, video materiālus un sniedzam padomu. Vairāk par BiSMART aktivitātēm var uzzināt šeit: www.bismart.lv

BiSMART partneri: Telia Latvija, Latvijas Mobilais Telefons, Valmieras pilsētas pašvaldība, Corporate Solutions, IBM, Nordea banka, Fima, Cisco, Adventus Solutions, SAP, PwC Latvija, Mailigen, MacMaster, Canon, Datakom, New Black, Runas Kursi.lv, Zparks.lv, Radio SWH, Delfi, Lurosoft.

 

Adventus Solutions prezentācija “Inovatīvie risinājumi finanšu nozarē” (16:00)

 

         

        

     Saistītie raksti:

| Adventus Solutions - BiSMART platformas partneris 

Kā uzrunāt digitālās ēras klientu? – BiSMART Forums - 2016

Kā efektīvāk sasniegt klientu digitālajā laikmetā?  BiSMART

 

All rights reserved. © Adventus Ltd.
Šī lietotne izmanto sīkdatnes, turpinot lietot šo lietotni, jūs piekrītat mūs sīkdatņu politikai.
Piekrītu