Miikka Vahtera, Kauss Agency |
Hospitality - a tool to generate business Pastāv mūžīga diskusija: vai viesmīlība ir mārketinga izdevumi, kas rada biznesu labāk nekā jebkurš cits mārketinga instruments, vai tā ir tikai izklaide direktoriem, kurai jābūt apliktai ar nodokļiem. Šodien cilvēki pērk no cilvēkiem, un panākumu atslēga ir uz uzticību balstīti ieteikumi. Sniedzot reālus piemērus, Miikka demonstrēs, kā viesmīlība darbojas labāk nekā jebkurš cits mārketinga kanāls, lai radītu konkrētu pārdošanu. Prezentācijā arī tiks apskatīti veidi, kā palielināt dalības līmeni pasākumos, līdz ar to katru dienu palielinot kvantitāti un kvalitāti |
Andris Laumanis, Alcatel-Lucent Enterprise |
Vai labs Wi-Fi viesnīcā ir tikpat svarīgs kā brokastis? Wi-Fi jeb bezvadu interneta pieejamība šodien ir viens no kritiskiem faktoriem, lai viesnīca būtu viesiem pievilcīga. Lai viesi gribētu tajā atgriezties un atstāt labu atsauksmi booking.com. Apskatīsim kādi ir mūsdienu laba Wi-Fi kritēriji un kā tos uzturēt līmenī. Kā arī parādīsim pilnībā mobilās viesnīcas piemēru, proti Winery Hotel Zviedrijā (180 numuri) |
Katrīna Levita, Adventus Solutions |
Modernie viesnīcu telefona aparāti un viesu istabas koptēls Kā rāda pieredze, šodien arvien lielāka loma viesu istabas koptēlā ir telefona aparāta dizainam, kuram jāierakstās numura istabas interjerā. Šādi viesnīcu tālruņi tiek izstrādāti viesu ērtībām. Seminārā apskatīsim viesnīcu tālruņu priekšrocības salīdzinājumā ar parastajiem telefoniem. Kā arī aplūkosim specializēto viesnīcu tālruņu kolekciju |
Andris Laumanis, Alcatel-Lucent Enterprise |
Inovācijas viesnīcu telefonijas risinājumos Ieskatīsimies aplikācijās viesmīlības nozarei, kas papildina tradicionālo telefoniju. Aplikācijās, kas veicina personāla un viesu digitālo iesaistīšanos, personalizēto komunikāciju, viedās mājas funkcionalitāti un citas smart klientu servisa iespējas |
Marta Elste, Digital Marketing Group |
Šodienas digitālais ceļotājs Sen pagājuši laiki, kad ceļotājs pilnībā uzticēja sava ceļojuma plānošanu ceļojumu aģentūrām. Šodien viņš izpēti veic pats, līdz sīkumiem izplāno katru nieku un cer, ka sociālo mediju foto redzētais atbildīs īstenībai. Īsi apskatīsim aktuālākās tendences tūrisma nozarē caur digitālo prizmu |
Irēna Drozdova, PR LĪNIJA |
8 mārketinga tendences un instrumenti, kas 2019.gadā būs aktuāli viesmīlības nozarē Šodien viesnīcu mārketingā ir redzamas daudzas tendences. Dažas no tām var iesviest un sagaidīt rezultātus jau tagad, citas tikai tagad sāk pierādīt savu augsto efektivitāti. Katru gadu rodas jaunas tehnoloģijas, esošie mārketinga instrumenti kļūst ērtāki, bet patērētāji izvēlas to, kas patīk tieši viņiem. Mārketinga plānam obligāti ir jāņem vērā jaunākās tendences un jābūt elastīgam. Tam jāpalīdz jums pievērst auditorijas uzmanību un piesaistīt to jums visizdevīgākajā veidā. Mēs apskatīsim mārketinga instrumentus, kurus jāņem vērā, veidojot plānu 2019.gadā |
Llielo telefonu grupa |
Mazo telefonu grupa |
1. vieta. AEI VM-2100 |
1.vieta. VTech C4011-USB |
2.vieta. VTech A2210 |
2.-3. vieta. Jacob Jensen HT20 |
3.vieta. Cetis E-series |
2.-3. vieta. Bittel |