Main adventus popup trigger
X
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?
Sazinieties ar Adventus Solutions speciālistiem. Priecāsimies atbildēt!
Atcelt
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?

AICINĀM UZ BEZMAKSAS SEMINĀRU!

JAUNĀKĀS TENDENCES, IZAICINĀJUMI UN IT TEHNOLOĢIJAS EFEKTĪVĀKAI KLIENTU APKALPOŠANAI!

  • Nāciet satikt pasaules kontaktu centru tehnoloģiju līderus
  • Jautājiet ekspertiem
  • Izmēģiniet jaunus IT risinājumus

Seminārs ir paredzēts kontaktu centra vadītājiem un saistītiem IT speciālistiem, IT vadītājiem, klientu apkalpošanas vadītājiem; uzņēmumiem ar lielu ikdienas klientu zvanu un pieprasījumu skaitu

Trešdiena, 23.aprīlis, plkst. 10:00-14:30, viesnīca „Radisson BLU Daugava”, Rīga

EKSPERTI: Alcatel-Lucent, Genesys, Jabra, Adventus Solutions

SEMINĀRA VALODAS: angļu, krievu

ORGANIZĒ: Adventus Solutions

Dalība seminārā ir bez maksas. Vietu skaits ierobežots. 

 

PROGRAMMA UN LEKTORI:

IZPĒTI KLIENTU APKALPOŠANAS INOVĀCIJAS!

  •   Jaunākās paaudzes klientu apkalpošanas tehnoloģijas, Alcatel-Lucent, (angļu valodā)
  •   Uzņēmumu izaicinājumi klientu apkalpošanā un kā tos risināt? Genesys, (angļu valodā)
  •   Labākās brīvroku ierīces noslogotiem kontaktu centriem, Jabra, (krievu valodā)

A NEW ERA OF CUSTOMER SERVICE SOLUTIONS - Brendan MEEGANAlcatel-Lucent

  • Enterprises seeking to differentiate how they engage with their customers need to react swiftly to any interaction regardless of the media or the channel and to exceed expectations – all with an eye on budget optimization.

Brendan MEEGAN is a Alcatel-Lucent Customer Solution Architect based in Sweden serving the Nordic and Baltic region. Brendan has worked for Alcatel Lucent for the past 15 years and has held several positions within the technical department including field expert, technical trainer and validation technician. about Acatel-Lucent

JABRA – NEW WAY TO WORK - Галина КАРЛСОН, Jabra

  • Является ли вашим приоритетом  оптимальный звук в оживленном контакт-центре или кристально чистые беспроводные звонки в офисе - мы предложим лучшее решение из портфеля продуктов Jabra. Новые продукты, запущенные в 2014 году, и их преимущества будут представлены в презентации.
Галина КАРЛСОН. Региональный директор Jabra в России, СНГ и странах Балтии. В Jarba с 2006 года. Член Международной Ассоциации колцентров, сообщества Call center Guru, член ряда профессиональных клубов, продвигающих решения для унифицированных коммуникаций. about Jabra

CUSTOMER EXPERIENCE CHALLENGES - Jan WÄRMLIND, Genesys

  • What challenges will organisations face regarding Customer Experience and how can they handle them? The session will cover trends, challenges and some examples of how companies have used new technology to improve their Customer Experience.

Jan WÄRMLIND, Director of Business Consulting is based in Sweden working with customers in the EMEA region. Jan’s main focus is to help companies to deliver a great customer experiences by combining best practices with the latest technology. Jan is the former Global head of customer service at H&M, running contact centers in 7 countries with more than 1000 employees. about Genesys

REĢISTRĒJIES!


All rights reserved. © Adventus Ltd.
Šī lietotne izmanto sīkdatnes, turpinot lietot šo lietotni, jūs piekrītat mūs sīkdatņu politikai.
Piekrītu