Atpakaļ uz Blogu
image
#Events

Adventus Solutions organizēja baltijas semināru „izpēti inovācijas klientu apkalpošanas nozarē”

2022-09-20

Inovatīvu un apvienotu risinājumu pielietošana kontaktu centru jeb klientu atbalsta dienestu darbībā ir viens no galvenajiem priekšnoteikumiem efektīvā saziņā starp organizāciju un klientu, Rīgā notikušajā Adventus Solutions rīkotajā Baltijas seminārā “Izpēti inovācijas klientu apkalpošanas nozarē” norādīja pasaulē atzīti IKT eksperti.

Kā galvenās nākotnes tendences eksperti atzīmēja video saziņas (gan ierakstu, gan tiešraižu) lomas pieaugumu un visu komunikācijas kanālu apvienošanu vienā IT platformā.

Šogad pasākumu apmeklēja 50 cilvēki, to vidū – vadošo Baltijas uzņēmumu kontaktu centru vadītāji un speciālisti, IT speciālisti. Pasākuma eksperti – pasaulē atzītie kontaktu centru tehnoloģiju ražotāji - Alcatel-Lucent, Genesys, Jabra.

Saistītie raksti

image

Šogad atzīmējām Adventus komandas 30 gadu jubileju!

Mūsu komanda svin jubileju! No sākumiem 1994.gadā līdz mūsdienām – pateicamies klientiem un partneriem par kopīgo ceļu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!

Kontaktu centru klubs svin 1 gadu! No Genesys platformas jaunumiem līdz inovatīvām izaugsmes idejām — uzziniet, kā šī kopiena uzlabo biznesa procesus, veicina tehnoloģiju ieviešanu un palīdz sasniegt KPI.

Lasīt vairāk
image

Laipni lūdzam mūsu jaunajā mājaslapā

Esam pilnībā atjaunojuši savu mājaslapu, ieviešot modernu dizainu, uzlabotu navigāciju un jaunas iespējas - ērtākai lietošanai un ātrākai informācijas iegūšanai.

Lasīt vairāk
image

Datu tīklu attīstība – tendences, kas ietekmēs pārmaiņas 2025. gadā

Uzziniet par datu tīklu attīstības tendencēm: WiFi 7 salīdzinot ar WiFi 6, LAN tendences 2025, tīklu pārvaldības nākotne - kas veicinās nozares transformāciju un tehnoloģisko progresu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba vizīte pie GASO

Īss ieskats vizītē pie GASO: Apmeklējām GASO klientu apkalpošanas un avārijas dienesta 24/7 kontaktu centrus, lai iepazītos ar to darbu. Dalījāmies pieredzē par KPI mērīšanu kontaktu centros KC, darbinieku motivācijas pieejām un kontaktu centra vadītāja lomu kā koučam.

Lasīt vairāk
image

Reportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.Gadā!"

Reportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.gadā!"

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba vizīte pie Citadele banka

Nesen Kontaktu centra kluba biedriem bija iespēja apmeklēt Citadele bankas Sky Branch kontaktcentru, lai iegūtu iedziļinātu ieskatu viņu darbības ikdienā. Vizīte deva iespēju redzēt viņu klientu apkalpošanas risinājumus, tai skaitā efektīvo mākslīgā intelekta (MI) vadīto čātbotu, kas jau integrēts bankas mājas lapā.

Lasīt vairāk
image

Latvijas Kontaktu Centra Kluba aizraujoša vizīte pie Enefit

Enefit kontaktu centrs sniedz plašu pakalpojumu klāstu – no rēķinu pieprasījumu apstrādes līdz līgumu atjaunošanai, elektroenerģijas un saules panelu jautājumiem.

Lasīt vairāk