
Boti, benčmarki un labākā prakse darbībā - Kontaktu centra klubs pie Töötukassa
Kas notiek, kad Igaunijas vadošie kontaktu centru vadītāji dodas ciemos uz Töötukassa (Igaunijas Bezdarba apdrošināšanas fonds) uzņēmuma? Iegūtas jaunas idejas, skaidrs skatījums uz to, kā apvienojas digitālais un cilvēciskais serviss, un patiešām iespaidīga statistika.
🔶 Jaunākais Kontaktu centra kluba pasākums notika ciemos pie Töötukassa uzņēmuma, kur ieguvām dziļu ieskatu klientu apkalpošanas organizācijā. Viens no spilgtākajiem piemēriem – viņu botu risinājums, kas būtiski samazinājis tiešsaistes čata apjomu. Katru reizi, kad klients atver čatu, viņš vispirms tiek novirzīts uz gudru tēmu izvēlni – un bieži vien nonāk pie pareizās atbildes, pat nesazinoties ar aģentu.
🔶 Atklājām arī, ka Töötukassa vidējais zvanu apjoms uz vienu aģentu ierindo viņus pašā līderpozīcijā – īsti Igaunijas čempioni kontaktu apstrādes efektivitātē!
🔶 Vēl viens spilgts piemērs – Genesys Cloud co-browse (kopīgās pārlūkošanas) funkcija darbībā. Tā ļauj aģentiem palīdzēt mājaslapas apmeklētājiem tieši ekrānā, padarot problēmu risināšanu ātrāku un ļaujot klientiem nākamreiz pašiem saprast, kā rīkoties.
👏 Milzīgs paldies mūsu viesmīlīgajiem saimniekiem Töötukassa par atziņām un silto uzņemšanu. Šīs tikšanās ir par praktisku vērtību, inovācijām un stipru kopienas saikni.
Kontaktu centra klubs apvieno vadošos Igaunijas kontaktu centru vadītājus no Eesti Töötukassa, Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp.
KC-klubs ir profesionāla kopiena Igaunijas kontaktcentru līderiem – ar fokusu uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, pieredzes apmaiņu un jaunāko kontaktu centru tehnoloģiju apgūšanu. Pasākumu organizē Adventus Solutions.