Atpakaļ uz Blogu
image
#AI
#CX
#Cloud
#ContactCenters
#Trends

Mākslīgais intelekts darbībā

2025-02-27

Biznesa un klientu pieredzes revolūcija

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Šajā rakstu izlasē aplūkoti MI praktiskie pielietojumi gan klientu, gan darbinieku pieredzē. No mākslīgā intelekta biznesa stratēģiju izstrādes kontaktu centros līdz klientu lojalitātes veidošanai – MI spēlē izšķirošu lomu.

Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Saistītie raksti

image

29 svarīgākie kontaktu centra rādītāji un metrikas

Apskatām 29 būtiskākās kontaktu centra metrikas, tostarp First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) un citas. Uzziniet, kā sekot līdzi galvenajiem veiktspējas rādītājiem (KPI), lai panāktu veiksmīgākus rezultātus. Iekļauts pilns saraksts ar skaidrojumiem un formulām.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centra kluba vizīte pie Booking Group

Ieskats KC-kluba vizītē Booking Group kontaktu centrā: Uzzinājām, kā Boking Group globālā auto nomas atbalsta komanda ikdienā pārvalda zvanus un e-pastus. Apskatījām uzņēmuma mākslīgā intelekta (MI) rīku, kas atvieglo sarunu kvalitātes novērtēšanu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!

Kontaktu centru klubs svin 1 gadu! No Genesys platformas jaunumiem līdz inovatīvām izaugsmes idejām — uzziniet, kā šī kopiena uzlabo biznesa procesus, veicina tehnoloģiju ieviešanu un palīdz sasniegt KPI.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrācijas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Datu tīklu attīstība – tendences, kas ietekmēs pārmaiņas 2025. gadā

Uzziniet par datu tīklu attīstības tendencēm: WiFi 7 salīdzinot ar WiFi 6, LAN tendences 2025, tīklu pārvaldības nākotne - kas veicinās nozares transformāciju un tehnoloģisko progresu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba vizīte pie GASO

Īss ieskats vizītē pie GASO: Apmeklējām GASO klientu apkalpošanas un avārijas dienesta 24/7 kontaktu centrus, lai iepazītos ar to darbu. Dalījāmies pieredzē par KPI mērīšanu kontaktu centros KC, darbinieku motivācijas pieejām un kontaktu centra vadītāja lomu kā koučam.

Lasīt vairāk
image

Vai jūsu uzņēmuma biznesa komunikāciju un sadarbības risinājumi ir drošībā?

Uzņēmumiem, pārejot uz digitālajām tehnoloģijām un atbalstot attālinātu darbu, ir ārkārtīgi svarīgi neignorēt kiberdrošības riskus

Lasīt vairāk