Atpakaļ uz Blogu
image
#Events

Adventus piedalījās ''Microsoft Skype for business'' atklāšanas pasākumā Igaunijā

2015-05-27

Maijā Adventus Solutions piedalījās Microsoft Skype for Business atklāšanas pasākumā Igaunijā. Adventus prezentēja labākos Jabra produktus, kuri ir optimizēti priekš MS. Dalībnieki varēja redzēt un izmēģināt austiņas no Evolve sērijas, Stealth MS, Motion sērijas, Pro 900, Pro 9400, Speak sērijas spīkerfonus. Jabra paziņoja, ka visas priekš MS Lync optimizētas audio ierīces ir sertificētas arī priekš Skype for Business. Klienti, kuri iegādājušies Jabra ierīces priekš MS Lync un tagad vēlas pāriet uz Skype for Business var turpināt migrāciju, zinot, ka viņu investīcijas ir aizsargātas.

undefined

Saistītie raksti

image

Mākslīgais intelekts darbībā: ieskats Kontaktu centra kluba īpašajā sesijā

Mākslīgais intelekts (MI) un automatizācijas iespējas kontaktu centros: praktiski piemēri, tostarp AI teksta-pārrunas Baltijas valodās, tērzēšanas roboti un reāllaika atbalsts aģentiem. Uzziniet, kā AI uzlabo klientu pieredzi, vienlaikus saglabājot cilvēka empātiju.

Lasīt vairāk
image

Igaunijas Kontaktu centru kluba atklāšana

Uzziniet par Igaunijas Kontaktu centru Klubu – jaunu profesionāļu kopienu vadošajiem kontaktcentru līderiem. Klubā dalās pieredzē, pilnveido klientu apkalpošanas kvalitāti un apgūst jaunākās kontaktcentru tehnoloģijas.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centra kluba vizīte pie Booking Group

Ieskats KC-kluba vizītē Booking Group kontaktu centrā: Uzzinājām, kā Boking Group globālā auto nomas atbalsta komanda ikdienā pārvalda zvanus un e-pastus. Apskatījām uzņēmuma mākslīgā intelekta (MI) rīku, kas atvieglo sarunu kvalitātes novērtēšanu.

Lasīt vairāk
image

Šogad atzīmējām Adventus komandas 30 gadu jubileju!

Mūsu komanda svin jubileju! No sākumiem 1994.gadā līdz mūsdienām – pateicamies klientiem un partneriem par kopīgo ceļu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!

Kontaktu centru klubs svin 1 gadu! No Genesys platformas jaunumiem līdz inovatīvām izaugsmes idejām — uzziniet, kā šī kopiena uzlabo biznesa procesus, veicina tehnoloģiju ieviešanu un palīdz sasniegt KPI.

Lasīt vairāk
image

Laipni lūdzam mūsu jaunajā mājaslapā

Esam pilnībā atjaunojuši savu mājaslapu, ieviešot modernu dizainu, uzlabotu navigāciju un jaunas iespējas - ērtākai lietošanai un ātrākai informācijas iegūšanai.

Lasīt vairāk
image

Datu tīklu attīstība – tendences, kas ietekmēs pārmaiņas 2025. gadā

Uzziniet par datu tīklu attīstības tendencēm: WiFi 7 salīdzinot ar WiFi 6, LAN tendences 2025, tīklu pārvaldības nākotne - kas veicinās nozares transformāciju un tehnoloģisko progresu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba vizīte pie GASO

Īss ieskats vizītē pie GASO: Apmeklējām GASO klientu apkalpošanas un avārijas dienesta 24/7 kontaktu centrus, lai iepazītos ar to darbu. Dalījāmies pieredzē par KPI mērīšanu kontaktu centros KC, darbinieku motivācijas pieejām un kontaktu centra vadītāja lomu kā koučam.

Lasīt vairāk