Atpakaļ uz Blogu
image
#Events
#DigitalAge

Laipni lūdzam mūsu jaunajā mājaslapā

2024-11-21

Mums ir prieks paziņot, ka mūsu mājaslapa ir pilnībā atjaunota, kļuvusi modernāka un lietotājam draudzīgāka! Mājaslapa tagad ir ātrāka, intuitīvāka un ar jaunu, mūsdienīgu dizainu. Aicinām jūs iepazīties ar jauno Adventus.lv mājas lapu un novērtēt visas tās priekšrocības!

Galvenie uzlabojumi:

Moderns dizains, ātrāka darbība, uzlabota meklēšana un ērtāka navigācija

Mēs esam uzlabojuši vietnes struktūru un pievienojuši filtrus, lai jūs varētu ātri un vienkārši atrast nepieciešamo informāciju — par mūsu risinājumiem, īpašajiem piedāvājumiem, E-grāmatām vai tehnoloģiju jaunumiem

image

Kontaktu forma katrā lapā

Tagad sazināties ar mums ir vēl vienkāršāk, jo kontaktu forma ir pieejama katrā lapā, ļaujot jums ātri nosūtīt pieprasījumus vai uzdot jautājumus.

image

Jauna sadaļa "Blogs" ar filtriem pēc tēmas

Sekojiet nozares un tehnoloģiju jaunumiem mūsu jaunajā Blogs sadaļā. Tagad varat filtrēt rakstus pēc tēmas, piemēram, #Videokonferences, #Tīkli, #Kontaktu centri, #Trendi, #Mākslīgais intelekts un citas.

image

Integrētas multimediju un interaktīvās funkcijas

Esam pievienojuši animācijas un interaktīvos elementus, piemēram, slaiderus un kategoriju pārslēgus, lai padarītu jūsu pieredzi vēl saistošāku. Tagad varat skatīt videoklipus un brošūras tieši mūsu mājaslapā.

Mēs ticam, ka jaunais dizains un uzlabotā funkcionalitāte padarīs jūsu pieredzi mūsu vietnē vēl patīkamāku. 

Saistītie raksti

image

Mākslīgais intelekts datu tīklu tehnoloģijās: 7 aktuālās tendences

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts pārveido datu tīklus ar lietotājam centrētiem, efektīviem un ilgtspējīgiem risinājumiem. Iepazīstiet 7 aktuālākās tendences, tostarp autonomos tīklus, MI vadītu 5G un digitālos dvīņus.

Lasīt vairāk
image

Kvalitātes vadība kontaktu centros: Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija

Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija, lai dalītos pieredzē par kvalitātes vadību kontaktu centros. Apspriesti sarunu novērtēšanas standarti, efektīvas atgriezeniskās saites sniegšana aģentiem un Genesys Cloud rīki, kas uzlabo aģentu sniegumu, empātiju un aktīvās klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā.

Lasīt vairāk
image

Boti, benčmarki un labākā prakse darbībā - Kontaktu centra klubs pie Töötukassa

Uzziniet galvenās atziņas no Kontaktu centra kluba vizītes pie Töötukassa: gudri boti, kas samazina čata apjomu, izcila aģentu efektivitāte un Genesys Cloud koplietošanas (co-browsing) funkcija darbībā. Reāli piemēri, kā digitālie rīki un cilvēku serviss veido izcilu klientu pieredzi.

Lasīt vairāk
image

10 tīkla drošības padomi: kā pasargāt savu uzņēmuma IT infrastruktūru

Uzziniet 10 praktiskus padomus, kā uzlabot tīkla drošību un aizsargāt savu uzņēmuma IT infrastruktūru. No paroļu stiprināšanas līdz incidentu plānam – soli pa solim drošākam tīklam.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centru klubs viesojās pie Enefit Estonia - idejas, inovācijas un skats, ko nevar neaizmirst!

Uzziniet, kā Igaunijas vadošie kontaktu centri izmanto Genesys Cloud, lai pilnveidotu klientu pieredzi. Galvenās atziņas no Kontaktu centru kluba vizītes pie Enefit Estonia: hibrīddarbs, Net Promoter Score labākā prakse, krāpšanas novēršana un inovācijas kontaktcentros. Organizēja Adventus Solutions.

Lasīt vairāk
image

Vadu un bezvadu tīklu nākotne: hibrīdtīklu veidošana mūsdienu uzņēmumos

Uzziniet, kā veidot modernus LAN un WLAN tīklus ar Wi-Fi 6/7, mākslīgo intelektu un Zero Trust drošību. Ieskats Adventus Solutions 2025. gada vebinārā.

Lasīt vairāk
image

Galvenās atziņas no pasākuma "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2025. gadā!"

Tehnoloģijas un mākslīgais intelekts maina klientu servisu - padarot to ātrāku, personalizētāku un efektīvāku. Uzzini par jaunākajām kontaktu centra tendencēm un “ERGO” pieredzi, integrējot Genesys Cloud, no “Customer Experience 2025” Baltijas kontaktu centru līderu pasākuma.

Lasīt vairāk
image

Pārmaiņu vadība kontaktu centros – iedvesmojoša vizīte pie LMT

Apskatiet galvenās atziņas no Kontaktu centra kluba vizītes uz LMT: čatbotu izmantošana, pārmaiņu vadības stratēģijas, iekšējā komunikācija un efektivitātes uzraudzība – pieredzē dalījās Latvijas vadošie kontaktcentru profesionāļi.

Lasīt vairāk