Main adventus popup trigger
X
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?
Sazinieties ar Adventus Solutions speciālistiem. Priecāsimies atbildēt!
Atcelt
Labdien! Kā mēs varētu Jums palīdzēt?

Mākslīgais intelekts darbībā: 

Biznesa un klientu pieredzes revolūcija

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Šajā rakstu izlasē aplūkoti MI praktiskie pielietojumi gan klientu, gan darbinieku pieredzē. No mākslīgā intelekta biznesa stratēģiju izstrādes kontaktu centros līdz klientu lojalitātes veidošanai – MI spēlē izšķirošu lomu.

Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

 

The ABCs of AI: Key terminology for AI in Customer and Employee Experiencehashtagin customer and employee experience

AI in Contact center: 4 key elements of building an AI business case

5 key stages for Building Your Organizational AIhashtag Adoption Framework

Is your Contact Center ready for the Cloud?

 

How can AI improve management and security? 

7 ways to build customer loyalty with AI

Integrating AI into Customer Experience (CX) hashtagTransformation

How Generational Dynamics Are Changing Experiences

 

With AI, the future of Customer Experience (CX) is simplicity

​AI in contact centers is all about frontline employes

3 striking predictions on AI's Customer Experience impact

 

 

 

 

 

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
Šī lietotne izmanto sīkdatnes, turpinot lietot šo lietotni, jūs piekrītat mūs sīkdatņu politikai.
Piekrītu