SEZONAS JAUNUMI
06.08.2024TOP
| 4 galvenie mākslīgā intelekta biznesa modeļa elementi
| Izbaudiet sapulces ar Barco ClickShare videobāriem bezvadu videokonferencēm
| Kontaktu centra Klubs viesojās pie Citadele banka
| Pasākuma kopsavilkums: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.gadā!"
| Trendi 2024: #Videokonferences #Kontaktu centri #LAN tīkli
| Wi-Fi 7 (802.11be) - viss, kas jāzina par jauno Wi-Fi 7 standartu
| Klienta stāsts Eesti Energia & Enefit panāk ilgtspējību mākoņpakalpojumos
| Datu tīklu transformācija 2024
| 8 biežākie jautājumi par bezvadu konferencēm
| 8 biežākie jautājumi par interaktīvajiem ekrāniem
VISI JAUNUMI
06.08.2024
Vēl vairāk jaunumu lasiet mūsu Linkedin vai Facebook lapās
Jaunumi pa tēmām
JAUNUMS #TRENDI 2024
VIDEOKONFERENCES & DISPLEJI
| Izbaudiet sapulces ar Barco ClickShare videobāriem bezvadu videokonferencēm
| Trendi 2024: Videokonferences
| 8 biežākie jautājumi par interaktīvajiem ekrāniem
| Bezmaksas e-grāmata Ceļvedis ideāla videokonferenču risinājuma izvēlei
| 8 biežāk uzdotie jautājumi par bezvadu konferencēm
| Salīdzinām - interaktīvais displejs vai TV-ekrāns. Kā izvēlēties?
| Kādēļ uzlabot video sapulču kvalitāti
| Biežāk uzdotie jautājumi par videokonferencēm
TEHNOLOĢIJAS & TENDENCES
| Wi-Fi 7 (802.11be) - viss, kas jāzina par jauno Wi-Fi 7 standartu
| Trendi 2024: LAN tīklu nākotne
| Datu tīklu transformācija 2024
| Wi-Fi 6E - premium klases bezvadu tīkla standarts
| Risinājumi #Attālinātam darbam
| Rainbow - biznesa klases aplikācija #Attālinātam darbam
| Chatbots and artificial intelligence in customer service
KONTAKTU CENTRS & KLIENTU SERVISS
| Tehniskie apsvērumi, pārejot uz mākoņa kontaktiu centru
| Mākslīgā intelekta terminoloģija kontaktu centriem. 8 biežāk izmantotas tehnoloģijas
| 4 galvenie mākslīgā intelekta biznesa modeļa elementi
| Pasākuma kopsavilkums: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.gadā!"
| Trendi 2024: Klientu pieredze & Kontaktu centri
| Klienta stāsts Eesti Energia & Enefit panāk ilgtspējību mākoņpakalpojumos
| Kontaktu centra Klubs viesojās pie Citadele bankas
| Kontaktu centra Klubs viesojās pie Latvijas Pasts
| Kontaktu centra Klubs viesojās pie Enefit
| Kontaktu centra Klubs viesojās pie airBaltic
| 3 posmi pārejai uz cloud kontaktu centru
| Mākoņtehnoloģijas, modernizējot kontaktu centru - Bismart konference
| 10 veidi, kā izmantot mākslīgo intelektu (MI) lieliskam klientu servisam
| Chatbots and artificial intelligence in customer service
| Vai klienti ir gatavi botu izmantošanai?
| Kā efektīvāk sasniegt klientu digitālajā laikmetā?
| Kā uzrunāt digitālās ēras klientu?
AUSTIŅAS & BRĪVROKU IERĪCES
| Jabra laidusi klājā austiņu sēriju Jabra Engage
VIESNĪCU NOZAREI
PASĀKUMI. NOZARES. BiSMART
| Pasākuma kopsavilkums: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.gadā!"
| Pasākuma kopsavilkums: "Datu tīklu transformācija 2024"
| Adventus Solutions dalība BiSMART biznesa tehnoloģiju platformā
| Mākoņtehnoloģijas, modernizējot kontaktu centru - Bismart konference
| Adventus Solutions received Genesys award
| Adventus Solutions piedalījās IT izstāde RIGA COMM
| Adventuspiedalījās Microsoft Skype for Business pasākumā Igaunijā
| Adventus Solutions organizēja semināru "Izpēti inovācijas klientu apkalpošanas nozarē"