Adventus solutions saņem genesys apbalvojumu
Adventus Solutions saņēma balvu kategorijā "Baltic Partner of the Year 2016". Balvas tika pasniegtas ikgadējā partneru pasākumā CX17 BRUSSELS, kurā Genesys pagodināja savus partnerus par to 2016. gada sasniegumiem. Pasākums notika 2017.gadā no 7. līdz 9 jūnijam, Briselē, Beļģijā.
Saistītais saturs
Saistītie raksti
Šogad atzīmējām Adventus komandas 30 gadu jubileju!
Mūsu komanda svin jubileju! No sākumiem 1994.gadā līdz mūsdienām – pateicamies klientiem un partneriem par kopīgo ceļu.
Lasīt vairākKontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!
Kontaktu centru klubs svin 1 gadu! No Genesys platformas jaunumiem līdz inovatīvām izaugsmes idejām — uzziniet, kā šī kopiena uzlabo biznesa procesus, veicina tehnoloģiju ieviešanu un palīdz sasniegt KPI.
Lasīt vairākLaipni lūdzam mūsu jaunajā mājaslapā
Esam pilnībā atjaunojuši savu mājaslapu, ieviešot modernu dizainu, uzlabotu navigāciju un jaunas iespējas - ērtākai lietošanai un ātrākai informācijas iegūšanai.
Lasīt vairākDatu tīklu attīstība – tendences, kas ietekmēs pārmaiņas 2025. gadā
Uzziniet par datu tīklu attīstības tendencēm: WiFi 7 salīdzinot ar WiFi 6, LAN tendences 2025, tīklu pārvaldības nākotne - kas veicinās nozares transformāciju un tehnoloģisko progresu.
Lasīt vairākKontaktu Centra Kluba vizīte pie GASO
Īss ieskats vizītē pie GASO: Apmeklējām GASO klientu apkalpošanas un avārijas dienesta 24/7 kontaktu centrus, lai iepazītos ar to darbu. Dalījāmies pieredzē par KPI mērīšanu kontaktu centros KC, darbinieku motivācijas pieejām un kontaktu centra vadītāja lomu kā koučam.
Lasīt vairākReportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.Gadā!"
Reportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.gadā!"
Lasīt vairākKontaktu Centra Kluba vizīte pie Citadele banka
Nesen Kontaktu centra kluba biedriem bija iespēja apmeklēt Citadele bankas Sky Branch kontaktcentru, lai iegūtu iedziļinātu ieskatu viņu darbības ikdienā. Vizīte deva iespēju redzēt viņu klientu apkalpošanas risinājumus, tai skaitā efektīvo mākslīgā intelekta (MI) vadīto čātbotu, kas jau integrēts bankas mājas lapā.
Lasīt vairākLatvijas Kontaktu Centra Kluba aizraujoša vizīte pie Enefit
Enefit kontaktu centrs sniedz plašu pakalpojumu klāstu – no rēķinu pieprasījumu apstrādes līdz līgumu atjaunošanai, elektroenerģijas un saules panelu jautājumiem.
Lasīt vairāk