
Adventus solutions saņem genesys apbalvojumu
Adventus Solutions saņēma balvu kategorijā "Baltic Partner of the Year 2016". Balvas tika pasniegtas ikgadējā partneru pasākumā CX17 BRUSSELS, kurā Genesys pagodināja savus partnerus par to 2016. gada sasniegumiem. Pasākums notika 2017.gadā no 7. līdz 9 jūnijam, Briselē, Beļģijā.
Saistītais saturs
Saistītie raksti

Mākslīgais intelekts darbībā: ieskats Kontaktu centra kluba īpašajā sesijā
Mākslīgais intelekts (MI) un automatizācijas iespējas kontaktu centros: praktiski piemēri, tostarp AI teksta-pārrunas Baltijas valodās, tērzēšanas roboti un reāllaika atbalsts aģentiem. Uzziniet, kā AI uzlabo klientu pieredzi, vienlaikus saglabājot cilvēka empātiju.
Lasīt vairāk
Igaunijas Kontaktu centru kluba atklāšana
Uzziniet par Igaunijas Kontaktu centru Klubu – jaunu profesionāļu kopienu vadošajiem kontaktcentru līderiem. Klubā dalās pieredzē, pilnveido klientu apkalpošanas kvalitāti un apgūst jaunākās kontaktcentru tehnoloģijas.
Lasīt vairāk
Kontaktu centra kluba vizīte pie Booking Group
Ieskats KC-kluba vizītē Booking Group kontaktu centrā: Uzzinājām, kā Boking Group globālā auto nomas atbalsta komanda ikdienā pārvalda zvanus un e-pastus. Apskatījām uzņēmuma mākslīgā intelekta (MI) rīku, kas atvieglo sarunu kvalitātes novērtēšanu.
Lasīt vairāk
Šogad atzīmējām Adventus komandas 30 gadu jubileju!
Mūsu komanda svin jubileju! No sākumiem 1994.gadā līdz mūsdienām – pateicamies klientiem un partneriem par kopīgo ceļu.
Lasīt vairāk
Kontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!
Kontaktu centru klubs svin 1 gadu! No Genesys platformas jaunumiem līdz inovatīvām izaugsmes idejām — uzziniet, kā šī kopiena uzlabo biznesa procesus, veicina tehnoloģiju ieviešanu un palīdz sasniegt KPI.
Lasīt vairāk
Laipni lūdzam mūsu jaunajā mājaslapā
Esam pilnībā atjaunojuši savu mājaslapu, ieviešot modernu dizainu, uzlabotu navigāciju un jaunas iespējas - ērtākai lietošanai un ātrākai informācijas iegūšanai.
Lasīt vairāk
Datu tīklu attīstība – tendences, kas ietekmēs pārmaiņas 2025. gadā
Uzziniet par datu tīklu attīstības tendencēm: WiFi 7 salīdzinot ar WiFi 6, LAN tendences 2025, tīklu pārvaldības nākotne - kas veicinās nozares transformāciju un tehnoloģisko progresu.
Lasīt vairāk
Kontaktu Centra Kluba vizīte pie GASO
Īss ieskats vizītē pie GASO: Apmeklējām GASO klientu apkalpošanas un avārijas dienesta 24/7 kontaktu centrus, lai iepazītos ar to darbu. Dalījāmies pieredzē par KPI mērīšanu kontaktu centros KC, darbinieku motivācijas pieejām un kontaktu centra vadītāja lomu kā koučam.
Lasīt vairāk