Atpakaļ uz Blogu
image
#Networks
#Trends
#Wi-Fi
#DigitalAge
#Events

Datu tīklu transformācija 2024

2023-12-15

No IT vienkāršošanas līdz uzņēmuma Wi-Fi izcilībai

Wi-Fi 6/6e un gaidāms Wi-Fi 7 | LAN tendences | Autonomie tīkli

18. un 19. oktobrī aizvadījām mūsu ikgadējos vebinārus "Datu tīklu transformācija 2024". Dalījāmies svarīgās atziņās par to, kā mūsdienīgs uzņēmums var virzīties no IT darbību optimizācijas efektīva WiFi tīkla izveidošanai. Šis ceļš prasa savlaicīgu plānošanu, ieguldījumus un apņemšanos sekot līdzi jaunākajām tehnoloģijām. Liels paldies mūsu runātājiem un vairāk kā 150 dalībniekiem – Baltijas IT profesionāļiem!

GALVENĀS ATZIŅAS & TRENDI 2024:

🌐 2023. gada biznesa vide turpina attīstīties digitalizācijas mākslīgā intelekta, virtuālās un paplašinātās realitātes kā arī mākoņdatošanas virzienā. Vides, sociālie un pārvaldības kritēriji (ESG), ko izmanto, lai novērtētu uzņēmuma ilgtspēju un sociālo ietekmi tagad ir uzņēmējdarbības stratēģiju centrālais elements.

undefined

📶 Wi-Fi nepārtraukta attīstība. Šobrīd WiFi 6 un 6E ieņem galveno vietu, tomēr WiFi 7 jau ir sagaidāms tuvākajā nākotnē, piedāvājot vēl lielāku joslas platumu, datu pārraides ātrumu un uzlabotu lietotāja pieredzi ar lietojumprogrammām AR/VR, 4K un 8K video straumēšanai. Jaunais Wi-Fi 7 standarts (802.11be) ir balstīts uz iepriekšējo Wi-Fi 6/6E standartu, ievērojot vairākus uzlabojumus:

GALVENĀS PRIEKŠROCĪBAS

  • lielāks kopējais joslas platums
  • lielāks datu pārraides ātrums
  • inovatīva modulācijas formātu izmantošana
  • lielāks lietotāju skaits vienā ierīcē
  • Wi-Fi 7 ir ideāli piemērots dažādiem lietošanas gadījumiem, tostarp papildinātā realitāte/virtuālā realitāte (Augmented Reality/Virtual Reality), 4K un 8K video straumēšana utt.

Paredzams, ka jaunais Wi-Fi 7 standarts tiks ratificēts 2024. gadā.

image

📡 Alcatel-Lucent Stellar Wi-Fi risinājums pateicoties izkliedētai vadības arhitektūrai, novērš viena atteices punkta (single point of failure) problēmu, ļauj sasniegt labāku mērogojamību un samazina pakešu aizturi tīklā. OmniVista 2500 tīkla vadības platforma piedāvā vienotu LAN, WLAN, lietotāju, IoT ierīču un lietojumprogrammu pārvaldību.

undefined

🔴 Tendences LAN tīklos norāda gan uz izaicinājumiem, gan iespējām. Galvenie IT izaicinājumi ietver nepieciešamību nodrošināt pilnīgu tīkla pārraudzību (visibility), rēķināties ar resursu ierobežojumiem un nepārtraukti veikt izmaksu samazināšanu. Veiksmīga tīkla modernizācija savukārt samazina tīkla atteikumu skaitu, uzlabo lietotāju apmierinātību un piedāvā vienkāršu tīkla pārvaldību apvienojot LAN un WLAN segmentus.

🔌 Tīkla virtualizācija (TV) var apvienot gan vairākus fiziskos tīklus vienā virtuālā tīklā, gan arī var sadalīt vienu fizisko tīklu atsevišķos, neatkarīgos virtuālos tīklos. TV optimizē fizisko resursu izmantošanu, ļaujot vairākiem virtuālajiem tīkliem koplietot vienu un to pašu infrastruktūru, kas nodrošina izmaksu ietaupījumu un labāku resursu izmantošanu. Tāpat virtuālie tīkli, kuri ir izolēti viens no otra, uzlabo drošību un privātumu. Virtualizācija nodrošina operatīvu resursu mērogojamību un ļauj tos dinamiski piešķirt, pamatojoties uz mainīgajām prasībām.

undefined

🤖 Autonomie tīkli ir koncepts, kurš paredz tīklu izmantošanu ar augstu automatizācijas un pašpārvaldes pakāpi. Šie tīkli izmanto progresīvas tehnoloģijas, piemēram, mākslīgo intelektu (AI), mašīnmācīšanos un viedos algoritmus, lai veiktu dažādus tīkla uzdevumus bez nepārtrauktas tīkla administratoru manuālas iejaukšanās. Autonomo tīklu mērķis ir uzlabot tīkla efektivitāti, uzticamību un elastību, kā arī samazināt tīkla administratoru darbības slogu. Izmantojot Autonomo tīklu, IT vadītāji var novirzīt savu uzmanību uz biznesu (nevis veidot un vadīt savu infrastruktūru), - piemēram, samazināt IT darba slodzi, uzlabot lietotāju pieredzi un nodrošināt uzņēmuma darbībai būtiskus procesus.

undefined

Vebināri "Datu tīklu transformācija 2024" ir Adventus Solutions un Alcatel-Lucent Enterprise ikgadējs pasākums par nemitīgi mainīgo datu tīklu pasauli, transformāciju, tehnoloģisko pielāgošanos, tīkla efektivitātes palielināšanu un drošības izaicinājumiem.

undefined

Adventus Solutions – ir Alcatel-Lucent uzticamais partneris Baltijā jau vairāk nekā 25 gadus - ir gatavs palīdzēt pāriet uz jaunajiem Wi-Fi standartiem ar nelielām investīcijām un minimālu finanšu risku; veikt tīkla virtualizāciju, ieviest tīkla pārvaldību. 💼🔝 Kā arī:

Kā Adventus Solutions var palīdzēt jūsu datu tīklu projektos:

  • Mums ir unikālā kompetence datu tīklu risinājumos un arhitektūrā
  • Palīdzība specifikāciju izstrādē gan datu tīklu, gan balss sakaru risinājumu un pārvaldības pieprasījumos
  • Konkurētspējīgas cenas, darījumu reģistrācija ražotāja vietnē
  • Testēšana pirms iegādes
  • Ražotāja garantija produktiem

Vai Jums ir jautājums, ar kuru varam palīdzēt? Piesakieties bezmaksas konsultācijai un mūsu speciālisti ar Jums sazināsies, lai apspriestu detaļas.

Saistītie raksti

image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts datu tīklu tehnoloģijās: 7 aktuālās tendences

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts pārveido datu tīklus ar lietotājam centrētiem, efektīviem un ilgtspējīgiem risinājumiem. Iepazīstiet 7 aktuālākās tendences, tostarp autonomos tīklus, MI vadītu 5G un digitālos dvīņus.

Lasīt vairāk
image

Kvalitātes vadība kontaktu centros: Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija

Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija, lai dalītos pieredzē par kvalitātes vadību kontaktu centros. Apspriesti sarunu novērtēšanas standarti, efektīvas atgriezeniskās saites sniegšana aģentiem un Genesys Cloud rīki, kas uzlabo aģentu sniegumu, empātiju un aktīvās klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā.

Lasīt vairāk
image

Boti, benčmarki un labākā prakse darbībā - Kontaktu centra klubs pie Töötukassa

Uzziniet galvenās atziņas no Kontaktu centra kluba vizītes pie Töötukassa: gudri boti, kas samazina čata apjomu, izcila aģentu efektivitāte un Genesys Cloud koplietošanas (co-browsing) funkcija darbībā. Reāli piemēri, kā digitālie rīki un cilvēku serviss veido izcilu klientu pieredzi.

Lasīt vairāk
image

The State of Customer Experience: kas jāzina katram kontaktu centra līderim

Vairāk nekā puse patērētāju pārtrauc sadarbību pēc 2 sliktām pieredzēm. Atklājiet jaunākās CX tendences no "The State of CX Report 2025" un uzziniet, kā AI un nevainojama daudzkanālu (omnichannel) apkalpošana var palīdzēt jūsu organizācijai noturēt klientus.

Lasīt vairāk
image

10 tīkla drošības padomi: kā pasargāt savu uzņēmuma IT infrastruktūru

Uzziniet 10 praktiskus padomus, kā uzlabot tīkla drošību un aizsargāt savu uzņēmuma IT infrastruktūru. No paroļu stiprināšanas līdz incidentu plānam – soli pa solim drošākam tīklam.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrēšanas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centru klubs viesojās pie Enefit Estonia - idejas, inovācijas un skats, ko nevar neaizmirst!

Uzziniet, kā Igaunijas vadošie kontaktu centri izmanto Genesys Cloud, lai pilnveidotu klientu pieredzi. Galvenās atziņas no Kontaktu centru kluba vizītes pie Enefit Estonia: hibrīddarbs, Net Promoter Score labākā prakse, krāpšanas novēršana un inovācijas kontaktcentros. Organizēja Adventus Solutions.

Lasīt vairāk