Trīs ieteikumi kā sagatavot viesnīcu jaunajai realitātei
Strādājot ar viesnīcām jau 25 gadus, kā vadošais Baltijas uzņēmums viesnīcu IT & telekomunikāciju sistēmu integrēšanā, dalāmies pieredzē par viesmīlības nozares jaunās realitātes tehnoloģijām, to ieviešanas iespējām, par biežāk pieļautām kļūdām un stāstam, kā no tām izvairīties.
Pēdējo mēnešu laikā pasaule ir mainījusies, un, iespējams, uz visiem laikiem. Bet šis laiks nav paredzēts depresijai un bezdarbībai, bet gan biznesa uzlabošanai un atjaunošanai. Viesnīcu industrija šajā ziņā ir viena no pirmajām, kurai svarīgi ātri reaģēt uz izmaiņām un pielāgoties jaunajai situācijai.
Trīs galvenās prioritātes, par kurām šodien viesnīcniekiem nepieciešams parūpēties, ir:
- paaugstinātu higiēnas prasību ievērošana
- bezkontakta pakalpojumu nodrošināšana un
- viesu pakalpojumu personalizācija
Kā jaunās viesnīcu tehnoloģijas var palīdzēt padarīt jūsu klientu apkalpošanu atbilstošāku mūsdienu prasībām?
Apskatīsim trīs tehnoloģiju tendences, kurām viesmīlības nozarei ir jāpievērš uzmanība 2020. gadā.
Tendence #1. Ievieš aplikācijas viesnīcas personālam.
Viesnīcniekiem noderētu ieskatīties telefonijas aplikācijā, kas visas galda tālruņa funkcijas nodrošina darbinieka mobilajā ierīcē vai datorā. Ideāls risinājums apkopējām, mobiliem darbiniekiem (tehniskam dienestam), kuri ne vienmēr atrodas biroja telpās, bet kuriem nepieciešama ar korporatīvo tīklu savienota tālruņa funkcionalitāte. Aplikācija paredzēta jebkura lieluma viesnīcām un ir viegli lietojama. Kā viens no piemēriem, Alcatel-Lucent softphone.
Tendence #2. Nepieciešams profesionālā līmeņa Wi-Fi.
Pašlaik viesi uzskata, ka labs internets viesnīcā ir svarīgāks par brokastīm! Viesi sagaida tādu pašu vai pat labāku interneta ātrumu savos viesnīcu numuros, kāds viņiem ir mājās. Viesi ir pārliecināti, ka labu internetu viesnīcām vajadzētu nodrošināt pēc noklusējuma. Turklāt jau tagad jaudīgs internets ir pieprasītāks kā jebkad, jo daudziem ceļotājiem ir aktuāli ne tikai atpūsties, bet arī strādāt. Strādājot ar klientiem, bieži redzam vienas un tās pašas kļūdas, ko pieļauj viesnīcnieki. Tās visas ir tipiskas, un tāpēc nolēmām izveidot šādu kļūdu sarakstu un pastāstīt, kā no tām izvairīties, domājot par Wi-Fi modernizāciju. Bieži pieļautās kļūdas, veidojot viesnīcas Wi-Fi tīklu .
Tendence #3. Specializētie viesnīcu telefoni kļūst par bezkontakta apkalpošanas rīku.
Šodien, kā nekad, specializētie viesnīcu telefoni un telefona centrāle iznāk priekšplānā kā galvenie viesu bezkontaktu apkalpošanas instrumenti. Tie vienkāršo saziņas procesu un sniedz vairākus noderīgus datus par viesu vēlmēm. Turklāt tiek ražoti specializētie telefonu modeļi no antibakteriālas plastmasas. Šādu telefonu piemērs ir Vtech A2310 un A2211 sēriju telefoni, izturīgi pret baktērijām, pelējumu un sēnītēm, kas ļaus jums ievērot paaugstinātās higiēnas prasības.
Secinājumi un ieteikumi
Viesnīcu īpašniekiem izšķirīgos brīžos jāspēj pieņemt atbildīgus lēmumus par ieguldījumiem tehnoloģiju modernizācijā. Pirms lēmuma pieņemšanas klienti ar mums konsultējas, lai izvērtētu, cik būtiski inovācijas pacels izmantoto tehnoloģiju efektivitāti. Cenšamies kopīgi analizēt situāciju un atbildēt uz 2 jautājumiem:
- Vai jauninājumi uzlabos jūsu viesnīcas konkurētspēju?
- Vai tie palielinās klientu uzticību jūsu viesnīcai?
Viennozīmīgi, viesi būs pateicīgi par piedāvāto izvēli, ja viesnīca izmantos inovācijas un modernas tehnoloģijas, kuras atbilst jaunās realitātes prasībām.
Plašāk par mūsdienu viesnīcu industrijas tehnoloģijām apskatiet šeit.
Adventus Solutions ir vadošais uzņēmums Baltijā viesnīcu telekomunikāciju sistēmu integrēšanā. Mums ir liela pieredze risinājumu piegādē ne tikai jaunajās viesnīcās, bet arī iekārtu instalēšanā bez sakaru pārtraukumiem jau strādājošās viesnīcās. Mūsu risinājumus Baltijā izmanto tādas viesnīcas kā Radisson Blu, Park Inn, Kempinski, Marriott, Hilton un daudzas citas. Mūsu viesnīcu projekti