
29 svarīgākie kontaktu centra rādītāji un metrikas
Zvanu centri ir klientu pieredzes dzinējspēks, taču panākumu atslēga ir pareizo KPI rādītāju uzraudzība.
Aplūkojiet 29 būtiskākās kontaktu centra metrikas:
1. Pirmā kontakta atrisinājums (First-Contact Resolution - FCR)
2. Rekomendācijas indekss (Net Promoter Score - NPS)
3. Klientu pūļu rādītājs (Customer Effort Score - CES)
4. Klientu apmierinātība (Customer Satisfaction - CSAT)
5. Pirmās atbildes laiks (First Response Time - FRT)
6. Bloķēto zvanu procentuālais daudzums (Percentage of Calls Blocked)
7. Vidējais atteikto zvanu rādītājs (Average Call Abandonment Rate)
8. Apstrādāto zvanu skaits (Calls Handled)
9. Izmaksas par zvanu (Cost per Call - CPC)
10. Vidējais zvana ilgums (Average Call Length)
11. Atkārtoto zvanu rādītājs (Repeat Call Rate)
12. Kanālu noturēšanas rādītājs (Channel Containment Rate)
13. Vidējais atbildes ātrums (Average Speed of Answer - ASA)
14. Vidējais apstrādes laiks (Average Handle Time - AHT)
15. Vidējais pēc-zvana apstrādes laiks (Average After-Call Work Time)
un vēl daudz citu metriku!
Apskatiet pilnu sarakstu ar skaidrojumiem un aprēķinu formulām!
Adventus Solutions izmanto Genesys tehnoloģijas, lai palīdzētu uzņēmumiem uzlabot kontaktu centru darbību. Sazinieties ar mums – priecāsimies palīdzēt!