Atpakaļ uz Blogu
image

Boti, benčmarki un labākā prakse darbībā - Kontaktu centra klubs pie Töötukassa

2025-10-01

Kas notiek, kad Igaunijas vadošie kontaktu centru vadītāji dodas ciemos uz Töötukassa (Igaunijas Bezdarba apdrošināšanas fonds) uzņēmuma? Iegūtas jaunas idejas, skaidrs skatījums uz to, kā apvienojas digitālais un cilvēciskais serviss, un patiešām iespaidīga statistika.

🔶 Jaunākais Kontaktu centra kluba pasākums notika ciemos pie Töötukassa uzņēmuma, kur ieguvām dziļu ieskatu klientu apkalpošanas organizācijā. Viens no spilgtākajiem piemēriem – viņu botu risinājums, kas būtiski samazinājis tiešsaistes čata apjomu. Katru reizi, kad klients atver čatu, viņš vispirms tiek novirzīts uz gudru tēmu izvēlni – un bieži vien nonāk pie pareizās atbildes, pat nesazinoties ar aģentu.

🔶 Atklājām arī, ka Töötukassa vidējais zvanu apjoms uz vienu aģentu ierindo viņus pašā līderpozīcijā – īsti Igaunijas čempioni kontaktu apstrādes efektivitātē!

🔶 Vēl viens spilgts piemērs – Genesys Cloud co-browse (kopīgās pārlūkošanas) funkcija darbībā. Tā ļauj aģentiem palīdzēt mājaslapas apmeklētājiem tieši ekrānā, padarot problēmu risināšanu ātrāku un ļaujot klientiem nākamreiz pašiem saprast, kā rīkoties.

👏 Milzīgs paldies mūsu viesmīlīgajiem saimniekiem Töötukassa par atziņām un silto uzņemšanu. Šīs tikšanās ir par praktisku vērtību, inovācijām un stipru kopienas saikni.

Kontaktu centra klubs apvieno vadošos Igaunijas kontaktu centru vadītājus no Eesti Töötukassa, Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp.
KC-klubs ir profesionāla kopiena Igaunijas kontaktcentru līderiem – ar fokusu uz klientu apkalpošanas uzlabošanu, pieredzes apmaiņu un jaunāko kontaktu centru tehnoloģiju apgūšanu. Pasākumu organizē Adventus Solutions.

image

Saistītie raksti

image

The State of Customer Experience: kas jāzina katram kontaktu centra līderim

Vairāk nekā puse patērētāju pārtrauc sadarbību pēc 2 sliktām pieredzēm. Atklājiet jaunākās CX tendences no "The State of CX Report 2025" un uzziniet, kā AI un nevainojama daudzkanālu (omnichannel) apkalpošana var palīdzēt jūsu organizācijai noturēt klientus.

Lasīt vairāk
image

10 tīkla drošības padomi: kā pasargāt savu uzņēmuma IT infrastruktūru

Uzziniet 10 praktiskus padomus, kā uzlabot tīkla drošību un aizsargāt savu uzņēmuma IT infrastruktūru. No paroļu stiprināšanas līdz incidentu plānam – soli pa solim drošākam tīklam.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrēšanas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centru klubs viesojās pie Enefit Estonia - idejas, inovācijas un skats, ko nevar neaizmirst!

Uzziniet, kā Igaunijas vadošie kontaktu centri izmanto Genesys Cloud, lai pilnveidotu klientu pieredzi. Galvenās atziņas no Kontaktu centru kluba vizītes pie Enefit Estonia: hibrīddarbs, Net Promoter Score labākā prakse, krāpšanas novēršana un inovācijas kontaktcentros. Organizēja Adventus Solutions.

Lasīt vairāk
image

Vadu un bezvadu tīklu nākotne: hibrīdtīklu veidošana mūsdienu uzņēmumos

Uzziniet, kā veidot modernus LAN un WLAN tīklus ar Wi-Fi 6/7, mākslīgo intelektu un Zero Trust drošību. Ieskats Adventus Solutions 2025. gada vebinārā.

Lasīt vairāk
image

Galvenās atziņas no pasākuma "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2025. gadā!"

Tehnoloģijas un mākslīgais intelekts maina klientu servisu - padarot to ātrāku, personalizētāku un efektīvāku. Uzzini par jaunākajām kontaktu centra tendencēm un “ERGO” pieredzi, integrējot Genesys Cloud, no “Customer Experience 2025” Baltijas kontaktu centru līderu pasākuma.

Lasīt vairāk
image

Pārmaiņu vadība kontaktu centros – iedvesmojoša vizīte pie LMT

Apskatiet galvenās atziņas no Kontaktu centra kluba vizītes uz LMT: čatbotu izmantošana, pārmaiņu vadības stratēģijas, iekšējā komunikācija un efektivitātes uzraudzība – pieredzē dalījās Latvijas vadošie kontaktcentru profesionāļi.

Lasīt vairāk