
Mākslīgais intelekts darbībā: ieskats Kontaktu centra kluba īpašajā sesijā
Īpašā sesija bija veltīta vienai no aktuālākajām tēmām - mākslīgā intelekta (MI) un automatizācijas izmantošanai kontaktu centros.
✅ Galvenie secinājumi
Kluba dalībnieki dalījās ar praktiskiem piemēriem, ko jau ieviesuši savos uzņēmumos:
- Teksta paziņojumu atskaņošana (Text-to-Speech) ar AI palīdzību Baltijas valodās
- Čatboti uzņēmumu mājaslapās un klientu lietotnēs
- AI Copilot risinājumi, kas atbalsta aģentus ikdienas darbā
Tāpat pieaug interese par Conversational AI risinājumiem - lai efektīvāk apstrādātu pirmo kontaktu ar klientu un biežāk uzdotos jautājumus, atbrīvojot aģentiem laiku sarežģītāku uzdevumu risināšanai.
Lai arī MI palīdz strukturēt informāciju un ātri sniegt atbildes, dzīvs cilvēciskais kontakts joprojām ir neaizvietojams — īpaši, kad sarunā nepieciešama niansēta problēmu risināšana vai nestandarta pieeja.
KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking Group, GASO, Latvijas Pasts un Latvijas mobilais telefons - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.
Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.
Ja vēlaties uzzināt vairāk vai kļūt par CC-Club biedru, sazinieties ar mums.