Atpakaļ uz Blogu
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events
#AI

Mākslīgais intelekts darbībā: ieskats Kontaktu centra kluba īpašajā sesijā

2025-04-23

Īpašā sesija bija veltīta vienai no aktuālākajām tēmām - mākslīgā intelekta (MI) un automatizācijas izmantošanai kontaktu centros.

Galvenie secinājumi


Kluba dalībnieki dalījās ar praktiskiem piemēriem, ko jau ieviesuši savos uzņēmumos:

  • Teksta paziņojumu atskaņošana (Text-to-Speech) ar AI palīdzību Baltijas valodās
  • Čatboti uzņēmumu mājaslapās un klientu lietotnēs
  • AI Copilot risinājumi, kas atbalsta aģentus ikdienas darbā

Tāpat pieaug interese par Conversational AI risinājumiem - lai efektīvāk apstrādātu pirmo kontaktu ar klientu un biežāk uzdotos jautājumus, atbrīvojot aģentiem laiku sarežģītāku uzdevumu risināšanai.

Lai arī MI palīdz strukturēt informāciju un ātri sniegt atbildes, dzīvs cilvēciskais kontakts joprojām ir neaizvietojams — īpaši, kad sarunā nepieciešama niansēta problēmu risināšana vai nestandarta pieeja.

KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking Group, GASO, Latvijas Pasts un Latvijas mobilais telefons - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.

Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.

Ja vēlaties uzzināt vairāk vai kļūt par CC-Club biedru, sazinieties ar mums.

Saistītie raksti

image

Top 9 kontaktu centru tendences 2025. gadam

Uzziniet svarīgākās kontaktu centru tendences 2025. gadam - mākoņrisinājumi, mākslīgais intelekts, daudzkanālu atbalsts un klienta ceļa vadība. Apskatiet, kā Baltijas uzņēmumi pielāgojas jaunajai digitālajai realitātei.

Lasīt vairāk
image

Igaunijas Kontaktu centru kluba atklāšana

Uzziniet par Igaunijas Kontaktu centru Klubu – jaunu profesionāļu kopienu vadošajiem kontaktcentru līderiem. Klubā dalās pieredzē, pilnveido klientu apkalpošanas kvalitāti un apgūst jaunākās kontaktcentru tehnoloģijas.

Lasīt vairāk
image

Trendi 2025: Videokonferences

Iepazīstieties ar jaunākajām videokonferenču tehnoloģiju tendencēm 2025. gadam, tostarp MI uzlabotām funkcijām, gudrākiem hibrīddarba risinājumiem, viss vienā sistēmām un vienkāršotu lietotāja pieredzi. Uzziniet, kā šīs inovācijas uzlabos sadarbību un efektivitāti uzņēmumiem, izglītības iestādēm un attālinātām komandām.

Lasīt vairāk
image

29 svarīgākie kontaktu centra rādītāji un metrikas

Apskatām 29 būtiskākās kontaktu centra metrikas, tostarp First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) un citas. Uzziniet, kā sekot līdzi galvenajiem veiktspējas rādītājiem (KPI), lai panāktu veiksmīgākus rezultātus. Iekļauts pilns saraksts ar skaidrojumiem un formulām.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centra kluba vizīte pie Booking Group

Ieskats KC-kluba vizītē Booking Group kontaktu centrā: Uzzinājām, kā Boking Group globālā auto nomas atbalsta komanda ikdienā pārvalda zvanus un e-pastus. Apskatījām uzņēmuma mākslīgā intelekta (MI) rīku, kas atvieglo sarunu kvalitātes novērtēšanu.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Šogad atzīmējām Adventus komandas 30 gadu jubileju!

Mūsu komanda svin jubileju! No sākumiem 1994.gadā līdz mūsdienām – pateicamies klientiem un partneriem par kopīgo ceļu.

Lasīt vairāk