Kontaktu Centra Kluba vizīte pie Citadele banka
Nesen Kontaktu centra kluba biedriem bija iespēja apmeklēt Citadele bankas Sky Branch kontaktcentru, lai iegūtu iedziļinātu ieskatu viņu darbības ikdienā. Vizīte deva iespēju redzēt viņu klientu apkalpošanas risinājumus, tai skaitā efektīvo mākslīgā intelekta (MI) vadīto čātbotu, kas jau integrēts bankas mājas lapā.
Īss ieskats:
✅ Apmeklējām bankas Sky Branch kontaktu centru, lai iepazītos ar darba dinamiku
✅ Pārbaudījām bankas čatbotu, kas jau tagad palīdz klientu apkalpošanā
✅ Dalījāmies pieredzē par KPI mērīšanu kontaktu centros un darbinieku motivācijas sistēmām visā bankā 📈
Citadele Bankas kontaktu centrs KC sniedz klientu apkalpošanas pakalpojumus visiem bankas produktiem, vadoties pēc devīzes "No bankas šodien līdz iespējām rīt!" Tas ietver kartes, kontus, kredītus, līzingu, apdrošināšanu, uzkrājumus, internetbanku, mobilo lietotni un citus pakalpojumus.
Īpašs paldies Andrejam Kolosovam un Oksanai Ivanovai par ekskursiju un prezentāciju. Mūs iepriecināja mākslīgā intelekta (MI) balstītais čatbots, kas sniedz atbildes uz klientu jautājumiem. Diskusijas laikā Kluba biedri dalījās pieredzē, izmantojot KPI mērīšanu ar Genesys KC platformu, kā arī par izmantotajiem un plānotajiem MI risinājumiem kontaktu centros.
Kopumā Citadele bankas vizīte sniedza aizraujošu ieskatu nākotnes klientu apkalpošanas virzienā, kur MI inovācijas nav tikai rīks, bet gan operacionālās izcilības, klientu un darbinieku apmierinātības pamats. KC-kluba darbība veicina pieredzes un zināšanu apmaiņu, kas savukārt veicina nepārtrauktu uzlabojumu klientu apkalpošanas jomā.
KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO un Latvijas Pasts - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.
Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.
Ja vēlaties uzzināt vairāk vai kļūt par CC-Club biedru, sazinieties ar mums.