Atpakaļ uz Blogu
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Latvijas Kontaktu Centra Kluba aizraujoša vizīte pie Enefit

2024-09-06

Īss ieskats mūsu vizītē pie Enefit Latvija:

✅ Devāmies ekskursijā un ielūkojāmies Enefit kontaktu centra (KC) ikdienā.

✅ KPI metrikas un darbinieku novērtēšana kontaktu centros – dalījāmies pieredzē par metodikām, ko izmanto KC-Kluba biedru uzņēmumi.

✅ Palaist robotzvanu 15 minūtēs - bez problēmām! Notestējām.

Enefit kontaktu centrs sniedz plašu pakalpojumu klāstu – no rēķinu pieprasījumu apstrādes līdz līgumu atjaunošanai, elektroenerģijas un saules panelu jautājumiem. Paldies Imantam Podiņam, Enefit Latvia KC vadītājam, par ekskursiju un aizraujošo prezentāciju par kontaktu centru, kā arī izmantoto Genesys Cloud platformu, kas palīdz uzturēt augstu servisa līmeni Enefit klientu apkalpošanā.

undefined

Vizītes laikā izmēģinājām robotzvanu, kas tika ģenerēts un palaists mītiņa laikā turpat uz vietas, izmantojot Genesys Cloud teksta pārveidošanas balsī (text-to-speech) funkcionalitāti. Process aizņem tikai dažas minūtes un vairs nav jāgaida studijā pasūtītie ieraksti. Šādi paziņojumi var tikt pielietoti informācijas atskaņošanai gan izejošiem, gan ienākošiem zvaniem. Tos bez problēmām pārvalda kontaktu centra darbinieks bez IT kolēģu iesaistes.

Paldies īpašajam Kluba viesim Kaido Kabral, Enefit grupas klientu apkalpošanas risinājumu ekspertam, par vērtīgiem ieteikumiem un to demonstrēšanu Genesys Cloud platformā, kā tas palīdz optimizēt darbinieku novērtēšanu un KPI mērīšanu. Enefit kolēģi prezentēja arī zvana novērtēšanas anketu, kas ir integrēta Genesys Cloud platformā, atvieglojot komandvadītāju uzdevumus KC darbinieku novērtēšanā.

KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO un Latvijas Pasts - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.

undefined

Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.

Saistītie raksti

image

Laipni lūdzam mūsu jaunajā mājaslapā

Esam pilnībā atjaunojuši savu mājaslapu, ieviešot modernu dizainu, uzlabotu navigāciju un jaunas iespējas - ērtākai lietošanai un ātrākai informācijas iegūšanai.

Lasīt vairāk
image

Datu tīklu attīstība – tendences, kas ietekmēs pārmaiņas 2025. gadā

Uzziniet par datu tīklu attīstības tendencēm: WiFi 7 salīdzinot ar WiFi 6, LAN tendences 2025, tīklu pārvaldības nākotne - kas veicinās nozares transformāciju un tehnoloģisko progresu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba vizītē pie GASO

Īss ieskats vizītē pie GASO: Apmeklējām GASO klientu apkalpošanas un avārijas dienesta 24/7 kontaktu centrus, lai iepazītos ar to darbu. Dalījāmies pieredzē par KPI mērīšanu kontaktu centros KC, darbinieku motivācijas pieejām un kontaktu centra vadītāja lomu kā koučam.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Tehniskie apsvērumi, pārejot no lokālā uz mākoņa kontaktu centru

Uzņēmumi visās nozarēs pāriet uz mākoņpakalpojumu kontaktu centru. Apskatīsim 6 svarīgākos aspektus, kas jāņem vērā, migrējot uz mākoņa kontaktu centru

Lasīt vairāk
image

Reportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.Gadā!"

Reportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.gadā!"

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba vizīte pie Citadele banka

Nesen Kontaktu centra kluba biedriem bija iespēja apmeklēt Citadele bankas Sky Branch kontaktcentru, lai iegūtu iedziļinātu ieskatu viņu darbības ikdienā. Vizīte deva iespēju redzēt viņu klientu apkalpošanas risinājumus, tai skaitā efektīvo mākslīgā intelekta (MI) vadīto čātbotu, kas jau integrēts bankas mājas lapā.

Lasīt vairāk
image

MI ĀBECE: mākslīgā intelekta terminoloģija kontaktu centriem. 8 biežāk izmantotās tehnoloģijas

Atklājiet 8 biežāk izmantotās mākslīgā intelekta tehnoloģijas un rīkus, lai pārliecinoši tos izmantotu un sasniegtu konkrētus, izmērāmus rezultātus.

Lasīt vairāk