Atpakaļ uz Blogu
image

Kontaktu centru klubs viesojās pie Enefit Estonia - idejas, inovācijas un skats, ko nevar neaizmirst!

2025-06-18

Kas notiek, kad sanāk kopā labākie Igaunijas kontaktu centru profesionāļi? Rodas lieliskas idejas, vērtīgas sarunas un šoreiz arī elpu aizraujošs skats uz Tallinu.

Mūsu jaunākais Kontaktu centra Kluba pasākums notika ENEFITmodernajā kontaktu centrā, ar vizīti arī pie Elektrilevi, kas atrodas blakus telpās. Abi kontaktu centri izmanto Genesys Cloud, sniedzot mums unikālu iespēju redzēt, kā viena platforma var kalpot ļoti dažādiem biznesa mērķiem – katram uzņēmumam ar savu ritmu, struktūru un klienta ceļu.

🔶 Iepazinām, kā strādā kontaktu centru komandas, apmainījāmies pieredzē un pat veltījām brīdi, lai izbaudītu panorāmas skatu pār Tallinu. Viena no super idejām (life hack) - skaitīt baznīcu torņus aiz loga - lielisks veids, kā aģentiem atpūtināt acis starp zvaniem (mums ir arī baznīcu torņu foto 📸 kā pierādījums).

🔶 Pēc ieskata ENEFIT kontaktcentra attīstības vīzijā saruna dabiski pārgāja uz praktiskām tēmām: kā atpazīt un novērst krāpniecības mēģinājumus; kas padara trokšņu slāpējošās austiņas aģentiem patiešām labas un kā GDPR tiek pielietots ikdienas darbībā.

🔶 Īpaši aktīvas diskusijas raisījās par NPS (Net Promoter Score) – kā to mērīt, interpretēt un pārvērst reālās darbībās.

Liels paldies mūsu viesmīlīgajiem saimniekiem Kaido Kabral, Sofia Kapsta, Maaja Saluvee, kā arī visiem dalībniekiem. Šie pasākumi iedvesmo, sniedz praktisku vērtību un stiprina mūsu Kluba kopienu.

Kontaktu centra Klubs apvieno vadošos Igaunijas kontaktu centru vadītājus no Bigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti, Tallink Grupp un Eesti Töötukassa.

Kontaktu centra Klubs ir vairāk nekā tikšanās. Tā ir profesionāla kopiena Igaunijas kontaktu centru vadītājiem – fokusēta uz klientu pieredzes (customer experience) attīstību, dalīšanos pieredzē un jaunāko tehnoloģiju apgūšanu. Organizē Adventus Solutions.

image

Saistītie raksti

image

Vadu un bezvadu tīklu nākotne: hibrīdtīklu veidošana mūsdienu uzņēmumos

Uzziniet, kā veidot modernus LAN un WLAN tīklus ar Wi-Fi 6/7, mākslīgo intelektu un Zero Trust drošību. Ieskats Adventus Solutions 2025. gada vebinārā.

Lasīt vairāk
image

Galvenās atziņas no pasākuma "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2025. gadā!"

Tehnoloģijas un mākslīgais intelekts maina klientu servisu - padarot to ātrāku, personalizētāku un efektīvāku. Uzzini par jaunākajām kontaktu centra tendencēm un “ERGO” pieredzi, integrējot Genesys Cloud, no “Customer Experience 2025” Baltijas kontaktu centru līderu pasākuma.

Lasīt vairāk
image

Pārmaiņu vadība kontaktu centros – iedvesmojoša vizīte pie LMT

Apskatiet galvenās atziņas no Kontaktu centra kluba vizītes uz LMT: čatbotu izmantošana, pārmaiņu vadības stratēģijas, iekšējā komunikācija un efektivitātes uzraudzība – pieredzē dalījās Latvijas vadošie kontaktcentru profesionāļi.

Lasīt vairāk
image

Klienta ceļa pārvaldība kontaktcentros: stratēģisks ceļvedis

Uzziniet, kā kontaktcentri var izveidot klientu ceļa pārvaldības plānu, kartēt pieredzi, izvairīties no kļūdām un uzlabot klientu pieredzi, izmantojot datus, mākslīgo intelektu un daudzkanālu stratēģiju.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts darbībā: ieskats Kontaktu centra kluba īpašajā sesijā

Mākslīgais intelekts (MI) un automatizācijas iespējas kontaktu centros: praktiski piemēri, tostarp AI teksta-pārrunas Baltijas valodās, tērzēšanas roboti un reāllaika atbalsts aģentiem. Uzziniet, kā AI uzlabo klientu pieredzi, vienlaikus saglabājot cilvēka empātiju.

Lasīt vairāk
image

Top 9 kontaktu centru tendences 2025. gadam

Uzziniet svarīgākās kontaktu centru tendences 2025. gadam - mākoņrisinājumi, mākslīgais intelekts, daudzkanālu atbalsts un klienta ceļa vadība. Apskatiet, kā Baltijas uzņēmumi pielāgojas jaunajai digitālajai realitātei.

Lasīt vairāk
image

Igaunijas Kontaktu centru kluba atklāšana

Uzziniet par Igaunijas Kontaktu centru Klubu – jaunu profesionāļu kopienu vadošajiem kontaktcentru līderiem. Klubā dalās pieredzē, pilnveido klientu apkalpošanas kvalitāti un apgūst jaunākās kontaktcentru tehnoloģijas.

Lasīt vairāk