Atpakaļ uz Blogu
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktu Centra Kluba vizīte pie Citadele banka

2024-09-08

Nesen Kontaktu centra kluba biedriem bija iespēja apmeklēt Citadele bankas Sky Branch kontaktcentru, lai iegūtu iedziļinātu ieskatu viņu darbības ikdienā. Vizīte deva iespēju redzēt viņu klientu apkalpošanas risinājumus, tai skaitā efektīvo mākslīgā intelekta (MI) vadīto čātbotu, kas jau integrēts bankas mājas lapā.

Īss ieskats:

✅ Apmeklējām bankas Sky Branch kontaktu centru, lai iepazītos ar darba dinamiku

✅ Pārbaudījām bankas čatbotu, kas jau tagad palīdz klientu apkalpošanā

✅ Dalījāmies pieredzē par KPI mērīšanu kontaktu centros un darbinieku motivācijas sistēmām visā bankā 📈

Citadele Bankas kontaktu centrs KC sniedz klientu apkalpošanas pakalpojumus visiem bankas produktiem, vadoties pēc devīzes "No bankas šodien līdz iespējām rīt!" Tas ietver kartes, kontus, kredītus, līzingu, apdrošināšanu, uzkrājumus, internetbanku, mobilo lietotni un citus pakalpojumus.

Īpašs paldies Andrejam Kolosovam un Oksanai Ivanovai par ekskursiju un prezentāciju. Mūs iepriecināja mākslīgā intelekta (MI) balstītais čatbots, kas sniedz atbildes uz klientu jautājumiem. Diskusijas laikā Kluba biedri dalījās pieredzē, izmantojot KPI mērīšanu ar Genesys KC platformu, kā arī par izmantotajiem un plānotajiem MI risinājumiem kontaktu centros.

Kopumā Citadele bankas vizīte sniedza aizraujošu ieskatu nākotnes klientu apkalpošanas virzienā, kur MI inovācijas nav tikai rīks, bet gan operacionālās izcilības, klientu un darbinieku apmierinātības pamats. KC-kluba darbība veicina pieredzes un zināšanu apmaiņu, kas savukārt veicina nepārtrauktu uzlabojumu klientu apkalpošanas jomā.

KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO un Latvijas Pasts - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.

Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.

Ja vēlaties uzzināt vairāk vai kļūt par CC-Club biedru, sazinieties ar mums.

image

Saistītie raksti

image

Šogad atzīmējām Adventus komandas 30 gadu jubileju!

Mūsu komanda svin jubileju! No sākumiem 1994.gadā līdz mūsdienām – pateicamies klientiem un partneriem par kopīgo ceļu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!

Kontaktu centru klubs svin 1 gadu! No Genesys platformas jaunumiem līdz inovatīvām izaugsmes idejām — uzziniet, kā šī kopiena uzlabo biznesa procesus, veicina tehnoloģiju ieviešanu un palīdz sasniegt KPI.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrācijas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Laipni lūdzam mūsu jaunajā mājaslapā

Esam pilnībā atjaunojuši savu mājaslapu, ieviešot modernu dizainu, uzlabotu navigāciju un jaunas iespējas - ērtākai lietošanai un ātrākai informācijas iegūšanai.

Lasīt vairāk
image

Datu tīklu attīstība – tendences, kas ietekmēs pārmaiņas 2025. gadā

Uzziniet par datu tīklu attīstības tendencēm: WiFi 7 salīdzinot ar WiFi 6, LAN tendences 2025, tīklu pārvaldības nākotne - kas veicinās nozares transformāciju un tehnoloģisko progresu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba vizīte pie GASO

Īss ieskats vizītē pie GASO: Apmeklējām GASO klientu apkalpošanas un avārijas dienesta 24/7 kontaktu centrus, lai iepazītos ar to darbu. Dalījāmies pieredzē par KPI mērīšanu kontaktu centros KC, darbinieku motivācijas pieejām un kontaktu centra vadītāja lomu kā koučam.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Tehniskie apsvērumi, pārejot no lokālā uz mākoņa kontaktu centru

Uzņēmumi visās nozarēs pāriet uz mākoņpakalpojumu kontaktu centru. Apskatīsim 6 svarīgākos aspektus, kas jāņem vērā, migrējot uz mākoņa kontaktu centru

Lasīt vairāk