Atpakaļ uz Blogu
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Latvijas Kontaktu Centra Kluba aizraujoša vizīte pie Enefit

2024-09-06

Īss ieskats mūsu vizītē pie Enefit Latvija:

✅ Devāmies ekskursijā un ielūkojāmies Enefit kontaktu centra (KC) ikdienā.

✅ KPI metrikas un darbinieku novērtēšana kontaktu centros – dalījāmies pieredzē par metodikām, ko izmanto KC-Kluba biedru uzņēmumi.

✅ Palaist robotzvanu 15 minūtēs - bez problēmām! Notestējām.

Enefit kontaktu centrs sniedz plašu pakalpojumu klāstu – no rēķinu pieprasījumu apstrādes līdz līgumu atjaunošanai, elektroenerģijas un saules panelu jautājumiem. Paldies Imantam Podiņam, Enefit Latvia KC vadītājam, par ekskursiju un aizraujošo prezentāciju par kontaktu centru, kā arī izmantoto Genesys Cloud platformu, kas palīdz uzturēt augstu servisa līmeni Enefit klientu apkalpošanā.

undefined

Vizītes laikā izmēģinājām robotzvanu, kas tika ģenerēts un palaists mītiņa laikā turpat uz vietas, izmantojot Genesys Cloud teksta pārveidošanas balsī (text-to-speech) funkcionalitāti. Process aizņem tikai dažas minūtes un vairs nav jāgaida studijā pasūtītie ieraksti. Šādi paziņojumi var tikt pielietoti informācijas atskaņošanai gan izejošiem, gan ienākošiem zvaniem. Tos bez problēmām pārvalda kontaktu centra darbinieks bez IT kolēģu iesaistes.

Paldies īpašajam Kluba viesim Kaido Kabral, Enefit grupas klientu apkalpošanas risinājumu ekspertam, par vērtīgiem ieteikumiem un to demonstrēšanu Genesys Cloud platformā, kā tas palīdz optimizēt darbinieku novērtēšanu un KPI mērīšanu. Enefit kolēģi prezentēja arī zvana novērtēšanas anketu, kas ir integrēta Genesys Cloud platformā, atvieglojot komandvadītāju uzdevumus KC darbinieku novērtēšanā.

KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO un Latvijas Pasts - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.

undefined

Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.

Saistītie raksti

image

Kvalitātes vadība kontaktu centros: Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija

Kontaktu centra klubs viesojās pie ERGO Latvija, lai dalītos pieredzē par kvalitātes vadību kontaktu centros. Apspriesti sarunu novērtēšanas standarti, efektīvas atgriezeniskās saites sniegšana aģentiem un Genesys Cloud rīki, kas uzlabo aģentu sniegumu, empātiju un aktīvās klausīšanās prasmes klientu apkalpošanā.

Lasīt vairāk
image

Boti, benčmarki un labākā prakse darbībā - Kontaktu centra klubs pie Töötukassa

Uzziniet galvenās atziņas no Kontaktu centra kluba vizītes pie Töötukassa: gudri boti, kas samazina čata apjomu, izcila aģentu efektivitāte un Genesys Cloud koplietošanas (co-browsing) funkcija darbībā. Reāli piemēri, kā digitālie rīki un cilvēku serviss veido izcilu klientu pieredzi.

Lasīt vairāk
image

The State of Customer Experience: kas jāzina katram kontaktu centra līderim

Vairāk nekā puse patērētāju pārtrauc sadarbību pēc 2 sliktām pieredzēm. Atklājiet jaunākās CX tendences no "The State of CX Report 2025" un uzziniet, kā AI un nevainojama daudzkanālu (omnichannel) apkalpošana var palīdzēt jūsu organizācijai noturēt klientus.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrēšanas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centru klubs viesojās pie Enefit Estonia - idejas, inovācijas un skats, ko nevar neaizmirst!

Uzziniet, kā Igaunijas vadošie kontaktu centri izmanto Genesys Cloud, lai pilnveidotu klientu pieredzi. Galvenās atziņas no Kontaktu centru kluba vizītes pie Enefit Estonia: hibrīddarbs, Net Promoter Score labākā prakse, krāpšanas novēršana un inovācijas kontaktcentros. Organizēja Adventus Solutions.

Lasīt vairāk
image

Vadu un bezvadu tīklu nākotne: hibrīdtīklu veidošana mūsdienu uzņēmumos

Uzziniet, kā veidot modernus LAN un WLAN tīklus ar Wi-Fi 6/7, mākslīgo intelektu un Zero Trust drošību. Ieskats Adventus Solutions 2025. gada vebinārā.

Lasīt vairāk
image

Galvenās atziņas no pasākuma "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2025. gadā!"

Tehnoloģijas un mākslīgais intelekts maina klientu servisu - padarot to ātrāku, personalizētāku un efektīvāku. Uzzini par jaunākajām kontaktu centra tendencēm un “ERGO” pieredzi, integrējot Genesys Cloud, no “Customer Experience 2025” Baltijas kontaktu centru līderu pasākuma.

Lasīt vairāk
image

Pārmaiņu vadība kontaktu centros – iedvesmojoša vizīte pie LMT

Apskatiet galvenās atziņas no Kontaktu centra kluba vizītes uz LMT: čatbotu izmantošana, pārmaiņu vadības stratēģijas, iekšējā komunikācija un efektivitātes uzraudzība – pieredzē dalījās Latvijas vadošie kontaktcentru profesionāļi.

Lasīt vairāk