Reportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.Gadā!"
29.maijā Rīgā Adventus Solutions rīkoja ekskluzīvu pasākumu kontaktcentru profesionāļiem sadarbībā ar Genesys - vadošo kontaktu centru ražotāju. Pasākumā piedalījās vairāk nekā 40 kontaktcentru, klientu apkalpošanas un IT nodaļu vadītāji no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas.
Tā bija lieliska iespēja nozares profesionāļiem tikties, apspriest jaunākās kontaktcentru tehnoloģijas, mācīties no nozares līderiem, tādiem kā, Regis Mace, Annelie Edling un Kaido Kabral, un gūt iedvesmu no reālās dzīves klientu stāsta no Eesti Energia/ENEFIT!
Galvenās atziņas no mūsu pasākuma:
🔶 Klientu stāsts: Eesti Energia
Eesti Energia dalījās ar savu veiksmes stāstu, pārejot uz mākoņbāzētu kontaktu centra platformu Genesys Cloud, detalizējot veiksmes faktorus un stratēģijas, kuras viņi izmantoja.
🔶 Priekšrocības, pārvietojot savu kontaktcentru uz mākoņvidi
Mēs apspriedām mākoņbāzētu risinājumu elastību un pielāgojamību mūsdienu dinamiskajai videi, izceļot galvenās tendences, potenciālās investīcijas un stratēģijas vienkāršākai pārejai uz mākoņrisinājumu.
🔶 Kā MI var uzlabot jūsu klientu servisu & valodu modeli
Dalībnieki uzzināja par MI integrāciju Genesys Cloud platformā, tostarp prognozējošo MI (predictive AI) personalizētai klientu pieejai, virtuālajiem aģentiem un MI balstītu optimizāciju darbaspēka plānošanai.
🔶 Jūsu front-office un back-office savienošana ar Genesys Cloud
Tika prezentēta jauna darba automatizācijas (work automation) funkcionalitāte Genesys Cloud platformā, kas paredzēta mazināt plaisu starp front-office un back-office operācijām un uzlabot vispārējo klientu apmierinātību.
Paldies mūsu aizraujošiem lektoriem un aktīvajiem dalībniekiem!
Sekojiet līdzi mūsu turpmākiem pasākumiem un jaunumiem!