Atpakaļ uz Blogu
image
#ContactCenters
#AI
#Cloud
#CX
#EX
#Events

Reportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.Gadā!"

2024-09-09

29.maijā Rīgā Adventus Solutions rīkoja ekskluzīvu pasākumu kontaktcentru profesionāļiem sadarbībā ar Genesys - vadošo kontaktu centru ražotāju. Pasākumā piedalījās vairāk nekā 40 kontaktcentru, klientu apkalpošanas un IT nodaļu vadītāji no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas.

Tā bija lieliska iespēja nozares profesionāļiem tikties, apspriest jaunākās kontaktcentru tehnoloģijas, mācīties no nozares līderiem, tādiem kā, Regis Mace, Annelie Edling un Kaido Kabral, un gūt iedvesmu no reālās dzīves klientu stāsta no Eesti Energia/ENEFIT!

image

Galvenās atziņas no mūsu pasākuma:

🔶 Klientu stāsts: Eesti Energia

Eesti Energia dalījās ar savu veiksmes stāstu, pārejot uz mākoņbāzētu kontaktu centra platformu Genesys Cloud, detalizējot veiksmes faktorus un stratēģijas, kuras viņi izmantoja.

🔶 Priekšrocības, pārvietojot savu kontaktcentru uz mākoņvidi

Mēs apspriedām mākoņbāzētu risinājumu elastību un pielāgojamību mūsdienu dinamiskajai videi, izceļot galvenās tendences, potenciālās investīcijas un stratēģijas vienkāršākai pārejai uz mākoņrisinājumu.

image

🔶 Kā MI var uzlabot jūsu klientu servisu & valodu modeli

Dalībnieki uzzināja par MI integrāciju Genesys Cloud platformā, tostarp prognozējošo MI (predictive AI) personalizētai klientu pieejai, virtuālajiem aģentiem un MI balstītu optimizāciju darbaspēka plānošanai.

🔶 Jūsu front-office un back-office savienošana ar Genesys Cloud

Tika prezentēta jauna darba automatizācijas (work automation) funkcionalitāte Genesys Cloud platformā, kas paredzēta mazināt plaisu starp front-office un back-office operācijām un uzlabot vispārējo klientu apmierinātību.

image

Paldies mūsu aizraujošiem lektoriem un aktīvajiem dalībniekiem!

Sekojiet līdzi mūsu turpmākiem pasākumiem un jaunumiem!

Saistītie raksti

image

Kontaktu Centra Kluba vizītē pie GASO

Īss ieskats vizītē pie GASO: Apmeklējām GASO klientu apkalpošanas un avārijas dienesta 24/7 kontaktu centrus, lai iepazītos ar to darbu. Dalījāmies pieredzē par KPI mērīšanu kontaktu centros KC, darbinieku motivācijas pieejām un kontaktu centra vadītāja lomu kā koučam.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Tehniskie apsvērumi, pārejot no lokālā uz mākoņa kontaktu centru

Uzņēmumi visās nozarēs pāriet uz mākoņpakalpojumu kontaktu centru. Apskatīsim 6 svarīgākos aspektus, kas jāņem vērā, migrējot uz mākoņa kontaktu centru

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba vizīte pie Citadele banka

Nesen Kontaktu centra kluba biedriem bija iespēja apmeklēt Citadele bankas Sky Branch kontaktcentru, lai iegūtu iedziļinātu ieskatu viņu darbības ikdienā. Vizīte deva iespēju redzēt viņu klientu apkalpošanas risinājumus, tai skaitā efektīvo mākslīgā intelekta (MI) vadīto čātbotu, kas jau integrēts bankas mājas lapā.

Lasīt vairāk
image

MI ĀBECE: mākslīgā intelekta terminoloģija kontaktu centriem. 8 biežāk izmantotās tehnoloģijas

Atklājiet 8 biežāk izmantotās mākslīgā intelekta tehnoloģijas un rīkus, lai pārliecinoši tos izmantotu un sasniegtu konkrētus, izmērāmus rezultātus.

Lasīt vairāk
image

Klienta stāsts: Eesti Energia & Enefit panāk ilgtspējību mākoņpakalpojumos

Izvēloties GenesysCloud™ platformu par uzņēmuma standartu, Eesti Energia ir apvienojusi savus kontaktcentrus no 5 valstīm, vienlaikus nodrošinot videi draudzīgāku darbību, samazinot nepieciešamos IT resursus.

Lasīt vairāk
image

Latvijas Kontaktu Centra Kluba aizraujoša vizīte pie Enefit

Enefit kontaktu centrs sniedz plašu pakalpojumu klāstu – no rēķinu pieprasījumu apstrādes līdz līgumu atjaunošanai, elektroenerģijas un saules panelu jautājumiem.

Lasīt vairāk