Atpakaļ uz Blogu
image
#ContactCenters
#AI
#Cloud
#CX
#EX
#Events
#Trends

Reportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.Gadā!"

2024-09-09

29.maijā Rīgā Adventus Solutions rīkoja ekskluzīvu pasākumu kontaktcentru profesionāļiem sadarbībā ar Genesys - vadošo kontaktu centru ražotāju. Pasākumā piedalījās vairāk nekā 40 kontaktcentru, klientu apkalpošanas un IT nodaļu vadītāji no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas.

Tā bija lieliska iespēja nozares profesionāļiem tikties, apspriest jaunākās kontaktcentru tehnoloģijas, mācīties no nozares līderiem, tādiem kā, Regis Mace, Annelie Edling un Kaido Kabral, un gūt iedvesmu no reālās dzīves klientu stāsta no Eesti Energia/ENEFIT!

image

Galvenās atziņas no mūsu pasākuma:

🔶 Klientu stāsts: Eesti Energia

Eesti Energia dalījās ar savu veiksmes stāstu, pārejot uz mākoņbāzētu kontaktu centra platformu Genesys Cloud, detalizējot veiksmes faktorus un stratēģijas, kuras viņi izmantoja.

🔶 Priekšrocības, pārvietojot savu kontaktcentru uz mākoņvidi

Mēs apspriedām mākoņbāzētu risinājumu elastību un pielāgojamību mūsdienu dinamiskajai videi, izceļot galvenās tendences, potenciālās investīcijas un stratēģijas vienkāršākai pārejai uz mākoņrisinājumu.

image

🔶 Kā MI var uzlabot jūsu klientu servisu & valodu modeli

Dalībnieki uzzināja par MI integrāciju Genesys Cloud platformā, tostarp prognozējošo MI (predictive AI) personalizētai klientu pieejai, virtuālajiem aģentiem un MI balstītu optimizāciju darbaspēka plānošanai.

🔶 Jūsu front-office un back-office savienošana ar Genesys Cloud

Tika prezentēta jauna darba automatizācijas (work automation) funkcionalitāte Genesys Cloud platformā, kas paredzēta mazināt plaisu starp front-office un back-office operācijām un uzlabot vispārējo klientu apmierinātību.

image

Paldies mūsu aizraujošiem lektoriem un aktīvajiem dalībniekiem!

Sekojiet līdzi mūsu turpmākiem pasākumiem un jaunumiem!

Saistītie raksti

image

Trendi 2025: Videokonferences

Iepazīstieties ar jaunākajām videokonferenču tehnoloģiju tendencēm 2025. gadam, tostarp MI uzlabotām funkcijām, gudrākiem hibrīddarba risinājumiem, viss vienā sistēmām un vienkāršotu lietotāja pieredzi. Uzziniet, kā šīs inovācijas uzlabos sadarbību un efektivitāti uzņēmumiem, izglītības iestādēm un attālinātām komandām.

Lasīt vairāk
image

29 svarīgākie kontaktu centra rādītāji un metrikas

Apskatām 29 būtiskākās kontaktu centra metrikas, tostarp First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) un citas. Uzziniet, kā sekot līdzi galvenajiem veiktspējas rādītājiem (KPI), lai panāktu veiksmīgākus rezultātus. Iekļauts pilns saraksts ar skaidrojumiem un formulām.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu centra kluba vizīte pie Booking Group

Ieskats KC-kluba vizītē Booking Group kontaktu centrā: Uzzinājām, kā Boking Group globālā auto nomas atbalsta komanda ikdienā pārvalda zvanus un e-pastus. Apskatījām uzņēmuma mākslīgā intelekta (MI) rīku, kas atvieglo sarunu kvalitātes novērtēšanu.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Šogad atzīmējām Adventus komandas 30 gadu jubileju!

Mūsu komanda svin jubileju! No sākumiem 1994.gadā līdz mūsdienām – pateicamies klientiem un partneriem par kopīgo ceļu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!

Kontaktu centru klubs svin 1 gadu! No Genesys platformas jaunumiem līdz inovatīvām izaugsmes idejām — uzziniet, kā šī kopiena uzlabo biznesa procesus, veicina tehnoloģiju ieviešanu un palīdz sasniegt KPI.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrācijas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Laipni lūdzam mūsu jaunajā mājaslapā

Esam pilnībā atjaunojuši savu mājaslapu, ieviešot modernu dizainu, uzlabotu navigāciju un jaunas iespējas - ērtākai lietošanai un ātrākai informācijas iegūšanai.

Lasīt vairāk