Latvijas Kontaktu Centra Klubs viesojās pie AirBaltic
Kontaktu centra Klubs viesojās pie airBaltic, ielūkojoties viņu lielajā kontaktu centrā, kurš ikdienā sniedz apkalpošanu klientiem no visas pasaules 7 valodās.
Mēs iepazināmies ar to, cik daudzveidīgu servisu nodrošina kontaktu centra speciālisti - sākot no biļešu rezervēšanas līdz ceļojuma dokumentiem, palīdzībai ceļā un ārkārtas situāciju risinājumiem (piemēram, reisa kavējumi vai atcelšana). KC eksperti ne tikai informē pasažierus, bet arī atrisina šādas situācijas 🌐✈️
Paldies Iritai Strodei, AirBaltic KC vadītājai, par ekskursiju pa uzņēmumu un par prezentāciju par kontaktu centra darbību, to piedāvātajiem pakalpojumiem un izmantoto Genesys tehnoloģiju, kas palīdz uzturēt augstu servisa līmeni.
Otrajā tikšanās daļā apspriedām būtisku tēmu – kvalitātes novērtēšanu kontaktu centrā. Dalībnieki dalījās pieredzē par kritērijiem un to mērīšanu viņu kontaktu centros.
KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO un Latvijas Pasts - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.
Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.