Kontaktu Centra Kluba vizīte pie Latvijas pasta
Īss ieskats:
✅ Apciemojām Latvijas Pasta moderno sūtījumu apstrādes un šķirošanas cehu.
✅ Ielūkojāmies Pasta kontaktu centra specifikā un jaunumos.
✅ Dalījāmies pieredzē par darbinieku novērtēšanas metodēm un KPI mērīšanu kontaktu centros.
Latvijas Pasts kontaktu centrs sniedz daudzveidīgus klientu apkalpošanas pakalpojumus, un to devīze ir "Mēs palīdzam klientam risināt situācijas pasta pasaulē!" Piemēram, pasta pakalpojumi, muitas jautājumi, finanšu pakalpojumi, pakomātu apkalpošana, juridisko klientu apkalpošana un jaunais pakalpojums "Pastnieks mājās".
Paldies Ingai Migliniecei, Latvijas Pasta kontaktu centra vadītājai, par ekskursiju un prezentāciju. Diskusiju sesijas laikā Kluba biedri dalījās pieredzē par risinājumiem KC darbinieku novērtēšanai un KPI mērīšanai, izmantojot Genesys KC platformu.
KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, Bigbank, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO un Latvijas Pasts - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.
Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.