Atpakaļ uz Blogu
image
#RemoteWork
#Cloud

Alcatel-Lucent Rainbow mākoņbalstīta biznesa klases aplikācija attālinātam darbam un komandas sadarbībai

2023-06-12

Rainbow ir uzņēmuma līmeņa mobila aplikācija. Ar Rainbow app palīdzību tiešsaitē sazinieties un dalieties ar failiem ar savām biznesa kontaktpersonām. Izmantojot Rainbow, uzsāciet grupas čatu, sāciet balss vai video zvanus un izmantojiet failu koplietošanu no jebkuras vietas!

Rainbow ietilpst

image
  • Komandas sadarbība līdz 300 dalībniekiem
  • Balss un video zvani
  • Videokonferences
  • Failu/ ekrānu koplietošana un uzglābāšana līdz pat 20 GB
  • Grupas čats/ Darba grupas (bubbles)
  • Zvanu ieraksti (balss vai video)
  • Izmantošana jebkurā ierīcē (mobilajā (Android & iOS), datorā, tīmeklī, planšetdatorā)
  • Integrācija ar biroja telefona centrāli (PBX)
  • Strādā ar Microsoft Teams. Microsoft Outlook plug-in
  • 3 abonēšanas plāni - Business, Enterprise, Enterprise Dial-in-pack un Essential bezmaksas versija
image

Priekšrocības

image

Rainbow mākoņa risinājuma (UCaaS vai PCaaS) priekšrocības attiecas uz tiem maziem/ vidējiem/ lieliem uzņēmumiem, kuri izmanto savā uzņēmumā uzstādītās 'on-premise' telefona centrāles (PBX), kā arī uz tiem, kuri izmanto telefona sistēmas mākonī. Rainbow risinājums nodrošina sadarbības un komunikācijas iespējas gan uzņēmuma iekšienē, gan ārpus tā.

  • Nav reklāmas un komercialā satura
  • Sadarbība atvērta gan darbiniekiem, gan viesiem (klienti, partneri)
  • Uzņēmuma līmeņa kontrole, drošība, API
image

Strādājiet no mājām tāpat kā no biroja

image
  • Pāradresējiet savu biroja telefonu uz jūsu mobilo vai mājas numuru
  • Uzturiet tādu pašu saziņu un sadarbību ar klientiem un piegādātājiem
  • Pāradresējiet zvanus viegli ar vienu klikšķi
image

Esiet kontaktā ar savu uzņēmumu un biznesa kopienu

image
  • Veiciet video sanāksmes ar klientiem, partneriem vai kolēģiem no mājām
  • Zvaniet no jebkuras ierīces, izmantojot audio un video
  • Koplietojiet ekrānu un failus efektīvai sadarbībai
image

Kontrole, drošība (ISO-27001, GDRP)

image
  • Esiet pārliecināti par pilnīgi drošu mijiedarbību un sadarbību
  • Rainbow ir ISO-27001 sertificēts risinājums, t.i. starptautisks mākoņu drošības standarts. Jūsu klientu dati ir aizsargāti
  • Lokālais hostings un mākoņa menedžments: Vispārīgās Datu Aizsardzības Regulas (GDPR*) ievērošana un stingri datu konfidencialitātes līgumi

*General Data Protection Regulation

image

Bezmaksas licences

Lejūpielādēt bezmaksas aplikāciju
image

Adventus Solutions sadarbībā ar Alcatel-Lucent piedāvā izmantot RAINBOW ESSENTIAL risinājumu BEZ MAKSAS.

  • Komandas sadarbība līdz pat 20 dalībniekiem
  • Balss un video zvani
  • Videokonferences
  • Failu/ ekrānu koplietošana un glabāšana līdz pat 1 GB
image

Pārejot uz Rainbow Enterprise risinājuma plānu jums būs pieejams:

  • The use of Rainbow on any device (mobile (Android & iOS), desktop, web, tablet)
  • Benefit from a host of communication capabilities such as instant messaging, large file transfers (with built-in antivirus software), cloud-storage (up to 20GB), group or peer-to-peer video and audio conferences (VoIP), screen sharing, call recording, etc.
  • An ability to create multiple Bubbles (groups) with up to 300 users where everyone can collaborate together
  • Integrate Rainbow into Microsoft Outlook to add enhanced unified communication and telephony capabilities
  • Advanced business control with Alcatel-Lucent Rainbow connections to third-party PBXs
  • An online administrative portal where multiple designated users can access key usage statics, manage users (move, add, change, delete), and enable additional security features such as disabling file-sharing
  • A dedicated help desk working around the clock to guarantee business continuity
  • A fully General Data Protection Regulation (GDPR) compliant solution that safeguards the security of all user-data

Kā uzsākt Rainbow bezmaksas lietošanu

Rainbow instalēšana prasa vien dažas minūtes. Izmantojiet bezmaksas versiju Rainbow Essential vai speciālo piedāvājumu uzņēmumiem Rainbow Enterprise ar plašāku funkcionalitāti.

Apskati Rainbow darbībā

Saistītie raksti

image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrācijas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Tehniskie apsvērumi, pārejot no lokālā uz mākoņa kontaktu centru

Uzņēmumi visās nozarēs pāriet uz mākoņpakalpojumu kontaktu centru. Apskatīsim 6 svarīgākos aspektus, kas jāņem vērā, migrējot uz mākoņa kontaktu centru

Lasīt vairāk
image

Reportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.Gadā!"

Reportāža par pasākumu: "Klientu pieredze – kas jums jāzina 2024.gadā!"

Lasīt vairāk
image

Klienta stāsts: Eesti Energia & Enefit panāk ilgtspējību mākoņpakalpojumos

Izvēloties GenesysCloud™ platformu par uzņēmuma standartu, Eesti Energia ir apvienojusi savus kontaktcentrus no 5 valstīm, vienlaikus nodrošinot videi draudzīgāku darbību, samazinot nepieciešamos IT resursus.

Lasīt vairāk
image

Trendi 2024: 5 klientu pieredzes tendences, ko kontaktu centriem vajadzētu īstenot jau tagad

Rakstā ir atklātas 5 pieejas transformācijai, kas kontaktu centriem un klientu pieredzes vadītājiem būtu jāisteno jau tagad.

Lasīt vairāk
image

Labākie risinājumi attālinātam darbam

Izmantojiet labākos risinājumus attālinātam darbam!

Lasīt vairāk