Kontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!
Īss ieskats:
✅ Apskatījām jaunākās Genesys KC platformas iespējas – Workforce Performance Management un Customer Journey Management.
✅ Apkopojām pirmā gada rezultātus un idejas turpmākai kluba attīstībai.
Apkopojot gada pieredzi Kluba dalībnieki atzina, ka šī ir kļuvusi par vērtīgu pieredzes apmaiņas platformu. Tā palīdz dalīties idejās un atrast praktiskus risinājumus gan biznesa procesu pilnveidei, gan tehnoloģiju ieviešanai, gan KPI sasniegšanai. Klubs ir pierādījis, ka kopā varam sasniegt vairāk!
Paldies Armands Bunkovskis par Genesys KC jaunumu demonstrāciju, uzzinājām:
- Kā Co-pilot atvieglo aģentu ikdienu,
- Kā Performance Management atbalsta vadītājus, uzraugot KPI izpildi komandā un individuāli,
- Kā Customer Journey Management vizualizē klientu ceļus, izceļot gan stiprās puses, gan problēmpunktus katrā saziņas kanālā.
Vēlamies, lai Kontaktu Centra Klubs attīstās ar spēku un izturību!
KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking Group, GASO un Latvijas Pasts, Latvijas mobilais telefons - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.
Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.
Ja vēlaties uzzināt vairāk vai kļūt par CC-Club biedru, sazinieties ar mums.