Atpakaļ uz Blogu
image
#CCclub
#ContactCenters
#Events

Kontaktu Centra Kluba 1 gada jubileja: ideju pilns un vērtībām bagāts gads!

2024-12-04

Īss ieskats:


✅ Apskatījām jaunākās Genesys KC platformas iespējas – Workforce Performance Management un Customer Journey Management.
✅ Apkopojām pirmā gada rezultātus un idejas turpmākai kluba attīstībai.

Apkopojot gada pieredzi Kluba dalībnieki atzina, ka šī ir kļuvusi par vērtīgu pieredzes apmaiņas platformu. Tā palīdz dalīties idejās un atrast praktiskus risinājumus gan biznesa procesu pilnveidei, gan tehnoloģiju ieviešanai, gan KPI sasniegšanai. Klubs ir pierādījis, ka kopā varam sasniegt vairāk!

Paldies Armands Bunkovskis par Genesys KC jaunumu demonstrāciju, uzzinājām:

  • Co-pilot atvieglo aģentu ikdienu,
  • Performance Management atbalsta vadītājus, uzraugot KPI izpildi komandā un individuāli,
  • Customer Journey Management vizualizē klientu ceļus, izceļot gan stiprās puses, gan problēmpunktus katrā saziņas kanālā.

Vēlamies, lai Kontaktu Centra Klubs attīstās ar spēku un izturību!

KC-kluba biedri pārstāv airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking Group, GASO un Latvijas Pasts, Latvijas mobilais telefons - uzņēmumus, kuri katru dienu rada izcilu klientu apkalpošanu. Kluba organizatori - Adventus Solutions - kontaktu centru eksperti ar vairāk nekā 25 gadiem pieredzes šajā jomā.

Ekskluzīvais Kontaktu centra Klubs pulcē kopā Latvijas vadošo uzņēmumu kontaktu centru vadītājus. Ar mērķi veidot profesionālu kopienu, kurā dalīties pieredzē, uzlabot klientu apkalpošanas standartus un apgūt jaunākās KC tehnoloģijas.

Ja vēlaties uzzināt vairāk vai kļūt par CC-Club biedru, sazinieties ar mums.

Saistītie raksti

image

Šogad atzīmējām Adventus komandas 30 gadu jubileju!

Mūsu komanda svin jubileju! No sākumiem 1994.gadā līdz mūsdienām – pateicamies klientiem un partneriem par kopīgo ceļu.

Lasīt vairāk
image

6 līmeņi klientu un darbinieku pieredzes orķestrācijas attīstībā

Uzziniet, kā mākslīgais intelekts ietekmē klientu un darbinieku pieredzes orķestrāciju. Rakstā aplūkoti 6 attīstības līmeņi – no manuāliem procesiem līdz universālai automatizācijai –, kas palīdz organizācijām optimizēt sistēmas, procesus un politikas nākotnes izaugsmei.

Lasīt vairāk
image

Laipni lūdzam mūsu jaunajā mājaslapā

Esam pilnībā atjaunojuši savu mājaslapu, ieviešot modernu dizainu, uzlabotu navigāciju un jaunas iespējas - ērtākai lietošanai un ātrākai informācijas iegūšanai.

Lasīt vairāk
image

Datu tīklu attīstība – tendences, kas ietekmēs pārmaiņas 2025. gadā

Uzziniet par datu tīklu attīstības tendencēm: WiFi 7 salīdzinot ar WiFi 6, LAN tendences 2025, tīklu pārvaldības nākotne - kas veicinās nozares transformāciju un tehnoloģisko progresu.

Lasīt vairāk
image

Kontaktu Centra Kluba vizīte pie GASO

Īss ieskats vizītē pie GASO: Apmeklējām GASO klientu apkalpošanas un avārijas dienesta 24/7 kontaktu centrus, lai iepazītos ar to darbu. Dalījāmies pieredzē par KPI mērīšanu kontaktu centros KC, darbinieku motivācijas pieejām un kontaktu centra vadītāja lomu kā koučam.

Lasīt vairāk
image

Mākslīgais intelekts darbībā

Kā mākslīgais intelekts (MI) ietekmēs darba vides nākotni? Uzziniet, kā MI optimizē datu vadību, stiprina drošību un pārveido lietotāju pieredzi, padarot procesus vienkāršākus un efektīvākus.

Lasīt vairāk
image

Tehniskie apsvērumi, pārejot no lokālā uz mākoņa kontaktu centru

Uzņēmumi visās nozarēs pāriet uz mākoņpakalpojumu kontaktu centru. Apskatīsim 6 svarīgākos aspektus, kas jāņem vērā, migrējot uz mākoņa kontaktu centru

Lasīt vairāk